αυτο μου αρεσει απο σενα!!!!!
διορθωνεσαι αμεσα!!!!! 🙂
τωρα μπορεις να σβησεις τα αχρηστα πλεον σχολια μου!
(αφου προς στιγμη φοβηθηκα να ερχομαι στο μαγαζι σου.
πριν φοραγα οτι ναναι και εμπαινα οτι ωρα ναναι.
τωρα , λεω, θα μας μιλαει στον πληθυντικο, θα πρεπει να φοραμε καλα ρουχα, θα μας λεει να μη καπνιζουμε, να μιλαμε σιγοτερα και τετοια.
τελος παντων. παρεξηγησις! )
εισαι σωστος επαγγελματιας!!
για ολα και για ολους φροντιζεις!
να σταματαγες και τα ποτα-μπομπες τι καλα που θαταν! 😆
θα μου πεις, τα λεφτα που βγαζεις τα επενδυεις στο παραμαγαζο.
και αυτο σωστο!!!!! 😆
δεν λες στο παπι να αναλαβει το μπαρ;
περισσοτερο εμπιστοσυνη του εχω!!
αυτος ο μπαρμαν καθε τοσο ξυνει τα αχαμνα του-μεσα απο το παντελονι-! 😆
(ειπαμε πειρατικο, αλλα ας κρατησουμε και καποια ορια!)
τωρα μιλας σαν τον σεφ!
τι φοβασαι ; μη σβηνει απο το τεφτερι τα χρωστουμενα;
αυτο δεν ειναι πειρατικο! γδαρτικο ειναι! 😆
περα απο την πλακα το παπι γραφει πολυ καλα.
και αν δεν ειχε τις ανασφαλειες του το τρελλοπαπο θα εκανε σπουδαια πραγματα.
εχει μια προσωπικη γραφη, παιζει πολυ εξυπνα με τις λεξεις και δημιουργει εικονες στα κειμενα της.
αυτο μου αρεσει απο το παπι!
…μέρα, σπέρα, νύχτα !
Αθήνα θα ανέβω στο τέλος της πρώτης βδομάδας του Ιούλη με όλο το θηλυκό πληθυσμό της οικογένειας, λίγο πριν μπαρκάρουμε για Κρήτη…
a – 😳
b – επί του εμπλουτισμένου θέματος του ποστ aah είμαι τόσο μπερδεμένη. Ξέρω πως όσοι ήδη είναι πρώτα, δεύτερα, τρίτα ονόματα δεν έχουν ανάγκη και μάλλον αδίκως παραπονούνται αφού οι αμοιβές τους μετράνε πολλά μηδενικά.
Από την άλλη, οι πολύ νέοι ή οι λιγότεροι νέοι, που δεν ευτύχησαν την αναγνωρισιμότητα και την πλατιά αποδοχή (ποοο δύσκολες λέξεις ιν δα μόρνινγκ) έχουν μια ευκαιρία να επικοινωνήσουν τις μουσικές τους πχ από το myspace, γεγονός που σε άλλες εποχές ήταν απλώς αδιανόητο. Πχ παίζει ένα συγκροτηματάκι στο Κάνσας και αντί να το ξέρει μόνο η γειτονιά του, μπορεί να το ξέρει και μια γειτονιά στον Νέο Κόσμο.
Νομίζω πως ο ανταγωνισμός μεγαλώνει ακόμη περισσότερο… ότι κάποια στιγμή οι θεότητες επί σκηνής θα έχουν πιο μινιμάλ διάσταση (όσο και να χτυπιούνται οι μαρκετίστες).
Το θλιβερό είναι πως ο καλλιτέχνης-δημιουργός σαφώς και δεν θα μπορεί να ζήσει (δηλαδή να τη βγάλει καθαρή στα τσεπικά, βεβαίως βεβαίως) μέσα από αυτό. Η καρδιά του θα σκίζεται στα δύο. Γιατί -ας είμαστε ειλικρινείς- το κρυφοφανερό όνειρο του κάθε άρτιστ, του κάθε δημιουργού είναι να τον ξέρεις κι εσύ κι εγώ, το κλειδί είναι η αποδοχή. Παίζει και σε έναν βαθμό ναρκισισμούλης (δεν είν’ κακό, μοχλός είναι) ο οποίος, άνευ πλατιάς αποδοχής, πώς θα ικανοποιηθεί; Πώς θα ικανοποιηθεί αν δεν μπορεί να ζει από το μόνο που του παρέχει οξυγόνο στον εγκεφάλο, πώς θα ικανοποιηθεί αν πρωί ταμίας στο ΜακΝτόναλντσ και τη νύχτα πρόβα και ξαναμανά πρόβα στο υπόγειο; Μέχρι ενός σημείου είναι ρομαντικό… μετά έρχεται το χάος και το ποιος είμαι, πού πάω, πτανα κοινωνία που άλλους τους ανεβάζεις και άλλους τους κατεβάζεις…
Ευτυχείς οι που λένε στα 20 «εγώ αυτό είμαι και ΑΝ σ’ αρέσει, και θα συνεχίσω να είμαι» και πιστεύουν το αυτό μέχρι και τα πενήντα τους.
Δεν ξέρω αν μι πιάνιτι είναι και λίγο νωρίς εδώ στη λίμνη μου…
Ξημερώνει κι εγώ στους δρόμους τριγυρνώ
Κι αν χαράζει το φως δεν φτάνει εδώ
😛
Εγώ θα θίξω κάτι άλλο: την τιμή.
Προσωπικά δεν έχω τη δυνατότητα να αγοράζω σε σχεδόν καθημερινή βάση cd στην κόρη μου, που στα δεκαεφτά της η σχέση της με τη μουσική είναι αυτή του κεραυνοβόλου έρωτα.
Οποτε, άλλη λύση δεν έχω και να θέλω, που δεν θέλω.
Γιατί βρίσκω τις τιμές απαράδεκτα ακριβές, οταν τα φτηνότερα καινούρια τραγούδια, ξεκινάνε από 15 ευρώ. Η Ελένη ακούει αποκλειστικά ξένη μουσική, στα ελληνικά τι γίνεται, αγνοώ.
Ομως να θυμήσω, πως και στα δικά μου τα χρόνια, σε μικρότερη κλίμακα ασφαλως, γινόταν κάτι αντίστοιχο: πέρναμε τον δίσκο από τον χ φίλο μας, και τον μαγνητογραφούσαμε σε κασέτα. Μετά η κασέτα σ’ άλλη κασέτα κοκ
Ισως και να ‘χω άδικο, πιθανότατα δηλαδή, αλλά αφ ης στιγμής δεν υπάρχει η δυνατότητα να της αγοράσω cd κανονικό, καλά που υπάρχει κι αυτή η εναλλακτική. Αλλιώς τι γκρίνια θα ‘κουγα καθημερινά.
Οχι ότι θα ‘κανε και τίποτα 😛
Η δική μου αλήθεια βρίσκεται -όχι στη μέση αλλά- κοντά σε μία άκρη· όχι ΣΤΗΝ άκρη του dirty αλλά ΚΟΝΤΑ σε αυτή. Οι τιμές των CD είναι παράλογα υψηλές και, ακόμα χειρότερα, ο καλλιτέχνης φοβάμαι ότι ίσως να παίρνει κλάσμα της τελικής αξίας του CD…
Ωστόσο η δική μου πρακτική στη πορεία των χρόνων δεν έχει αλλάξει. Κι εγώ. όπως και η Μαριλένα, μαγνητοφωνούσα… -τα πολλά σε κλασσικές TDK D, τα καλύτερα και τις συνθέσεις μου σε TDK AR (καθότι οι χρωμίου μου πέφτανε κάπως ακριβές)- αλλά μερικούς δίσκους ήθελα να τους έχω στη δισκοθήκη μου και αυτούς τους αγόραζα.
Σήμερα, όπου τα μέσα άλλαξαν… αντί της TDK D έχω ένα σκληρό δίσκο με mp3 … και κάποιους δίσκους τους αγοράζω σε CD γιατί δεν βρίσκω βινύλιο.
Αν σβήσει η εμπορική κυκλοφορία της μουσικής, δεν υπάρχει περίπτωση να πάρει η Wendy McNeill, που τη γνώρισα από το ιντερνετ και την εκτιμώ σαν καλλιτέχνη, ούτε ένα σέντσι από το σεφ το λεβέντη και το καραμπουζουκλή που σήκωσσε του βάτραχου μαχαίρι… και είναι κρίμα για το κορίτσι γιατί είναι ένα μουσικό διαμάντι.
ΕΓΩ ΔΕΝ θα είχα κάτι στη δισκοθήκη μου να το τοποθετήσω στο CD ή το πικαπ με μια _ιεροτελεστεία_ ξεχωριστή, να το ακούσω και να το χαρώ «διαφορετικά». Δηλ. η WMcN θα ήταν ότι και οι Locomondo / sex στο διαδίκτυο … ένα αρχείο.
Χμμμ… Δεν νομίζω ότι υπάρχει καλλιτέχνης που να μην νιώθει μέσα του μίσος, άντε απέχθεια, για τις δισκογραφικές.Τα πνευματικά δικαιώματα ήταν κόλπο μεγαλοεμπόρων για να μπορούν να κονομάνε δεκαετίες μετά την περάτωση του έργου (βλ. Microsoft, μα καλά είναι δυνατόν να προστατεύονται τα προγράμματ Η/Υ όταν τα μαθηματικά και οι φυσικές επιστήμες όχι; Ήμαρτον δηλαδή!). Πιστεύω πως κι ο καλλιτέχνης πρέπει να αμοίβεται για τον κόπο του και το internet δεν σημαίνει απαραίτητα τσάμπα sharing. Απλά δεν θέλουν να προσπεραστεί αυτό το στάδιο γιατί πάλι οι εταιρείες ψάχνουν τον τρόπο να χωθούν μέσα στο επόμενο.
Όπως και να έχει, δεν είναι τυχαίο ότι πολλοί καλλιτέχνες δεν έχουν κανένα πρόβλημα να διακινείται η μουσική τους ελεύθερα στο διαδίκτυο. Όπως και δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι άλλοι καλλιτέχνες και δισκογραφικές έχουν μεγάααααλο πρόβλημα να συμβαίνει αυτό. Εγώ θέλω να πιστεύω ότι, όταν γίνεται μία πολύ καλή δισκογραφική δουλειά, ο καλλιτέχνης δεν χάνει. Απεναντίας, κερδίζει κοινό το οποίο συναντά σε κάθε βήμα του από εκεί και ύστερα…
Το να βάλεις το δίσκο στο πικαπ να ελέγξεις με το στροβοσκόπιο τη ταχύτητα ή να βάλεις το CD και να ρθυμίσεις την έξοδο του CD-player στη βέλτιση ποιοτική κατάσταση, τις λίγες αυτές στιγμές που έχεις το χρόνο και τη διάθεση να τις ΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ξεχωριστές…
… ίσως να είναι φετίχ – δεν ξέρω …
αλλά αυτές οι στιγμές χρειάζονται και αυτές τις στιγμές δεν μπορείς να τις έχεις μέσα από ένα υπολογιστικό μουσικό σύστημα.
Ίσως να φταίει και ο τρόπος με τον οποίο πλησιάζω ΕΓΩ τα πράγματα, πχ, μου αρέσει πριν διαβάσω ένα βιβλιο να το μυρίσω -ακόμα και τώρα που τα χαρτιά έχουν όλα την ίδια μυρωδιά, ή μ΄αρέσει το κρασί να το πίνω σε γυάλινο ποτήρι… Μ’ ΑΡΕΣΕΙ ΒΡΕ dirty…
θα συμφωνήσω ΑΠΟΛΥΤΑ με τα παραπάνω και θα προσθέσω πως τις απόψεις της industrial daisies συμμερίζονται τουλάχιστο μιά ντουζίνα καλλιτεχνών που τυγχάνει να γνωρίζω προσωπικά
όλες αυτές τις «παραξενιές» βρε σεφ που ομολογώ πως είμαι ίδιος και χειρότερος δεν ανέχομαι πλέον να τις πληρώνω χρυσάφι στην τσέπη του όποιου μουσικονταβατζή
και για να τα βάλω πιό πρακτικά
αυτό το μήνα από τον οικογενειακό προυπολογισμό μπορώ να διαθέσω πχ 250 ευρώ γιά τέτοιου είδους απολάυσεις
αποφάσισα λοιπόν να πάω με την ντέρτενα και το ντέρτι τζούνιορ σε τρείς συναυλίες και να πληρώσω 220 ευρώ από το να αγοράσω 15 CD
Το καταλαβείνω και το συμμερίζομαι αυτό που λες – από την αρχή το είπα…
Αλλά είμαι και ειλικρινής.
ΤΟ ΚΑΝΩ.
Παραξενιές ή όχι, στο μουσικονταβά έχω δώσει χρήματα.
Ίσως πιο χρήσιμο θα ήταν η δημιουργία συνδέσμων καλλιτεχνών όπου θα κυκλοφορούσαν δικά τους CD (δεν είναι και φοβερά ακριβό) και θα τα διέθεταν μέσα από το ίντερνετ σε λογικές τιμές -και θα είχαν και τις πρέπουσες απολαβές από τη διακίνηση της δημιουργίας τους… χμμ?
ναι σε κάτι τέτοιο – που φαντάζομαι εννοούσε και η industrial daisies – θα με έβρισκε απόλυτα σύμφωνο και σίγουρα θα έκανα delete όλα τα λαθραία που έχω στα κιτάπια
σίγουρα δεν μπορεί όλος ο πληθυσμός του πλανήτη να έχει την δυνατότητα να παρακολουθεί το συναυλιακό γίγνεσθαι – από την άλλη πλευρά πάντως οι μουσικόφιλοι των αστικών κέντρων είναι ένα ικανό αριθμητικά κοινό να θρέψει το καλλιτεχνικό φάσμα
και πάντα αναφέρομαι στην οικονομική ζημία του καλλιτέχνη από την ελέυθερη διακίνηση των έργων του μέσω του www και όχι στην δικιά σου «παραξενιά» με τις ιεροτελεστίες
και θα χρησιμοποιήσω και ένα παράδειγμα από τον καλλιτεχνικό χώρο
φαντάζομαι όλοι μας έχουμε δεί ή έχουμε ακούσει ή έχουμε διαβάσει για περιπτώσεις ηθοποιών που δεν έχουν ξεπουλήσει την τέχνη τους στον κινηματογράφο και την τηλεόραση αλλά παραμένουν πιστοί στις αρχές του θεάτρου…
κι αλήθεια το αστικό κοινό των κέντρων θρέφει τελικά όλο το αξιόλογο μουσικό φάσμα? ή μήπως το μεγαλύτερο μέρος του ποιοτικού μοισικού φάσματος φυτοζωεί?
Μια καλή λύση -επαναλαμβάνω- είναι το να δημιουργήσουν μόνοι τους δισκογραφικές -αρκεί να μην τις καπελώσουν οι ίδιοι…
Όχι βρε dirty… δεν είπα αυτό το πράγμα. Φταίει το έλλειμα παιδείας – αυτό κυρίως. Αν υπήρχε η κατάλληλη παιδεία αλλιώς θα το πάλευαν και οι δημιουργοί και το κοινό.
Τώρα, όμως, που δεν υπάρχει παιδεία, η πειρατική διακίνηση βοηθάει τη τσέπη μεν αλλά επιτρέπει και τη διακίνηση πολλήηηηηηηηηηηης σαβούρας η οποία τελικά -λόγω ποσότητας- υπερνικά τη ποιότητα.
ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΟΤΑ ΕΣΥ ΤΗ ΔΗΛΩΝΕΙΣ με το να πάρεις την οικογένεια και να πάτε σε 3 συναυλίες. ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΥΧΕΡΕΙΑ θα το κάνω αγοράζοντας μερικά CD (και μή νομίζεις ότι στις συναυλίες όλοι οι εκτελεστές και οι δημιουργοί πληρώνονται καλά – και οι συναυλίες δεν γίνονται κάθε μέρα)…
Δεν είναι τυχαίο που ο γιος σου έμαθε το Παρασκευά και σου ζήτησε το CD του. Αν ήταν 2 χόνια μεγαλύτερος δεν θα στο ζητούσε καν… θα το κατέβαζε μόνος του. Αν όμως ΔΕΝ ήταν γιος σου υπήρχε πιθανότητα να βρει τον dirtyjazz? ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ.
Γι’ αυτό λέω και ξαναλέω: τα πάντα είναι θέματα ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
και όσο για το ντερτι τζούνιορ ξέρει ήδη τα κολπα και κατεβαζει mp3, αυτό που κατάφερα είναι να του εξηγήσω και να τον πείσω πως ο βας βας είναι μιά παπαριά και μισή…ευτυχώς τα κατάφερα
κι εγώ κι εσύ (επί 3) αυτό που μας πονάει είναι τί σκατά θα γίνει με τα τζούνιορ στο εγγύς αύριο
άγχη+αγωνίες+ξενύχτια++++++τόσα άλλα
το παλέυω ρε σεφ όπως είμαι σίγουρος πως το παλέυεις κι εσύ
να δούμε που θα μας βγεί
διαγωνια το διαβασα, κειμενο+ σχολια -δεν εχω πολυ χρονο-
συμφωνω με σκορπιες προτασεις απο πολλους.
τηλεγραφικα η δικη μου:
ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ Η ΠΕΙΡΑΤΕΙΑ ΣΤΟΥς ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕς ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝ.
φταιει ο γαιδαρος και χτυπανε το σαμαρι.
στις καλες δουλειες δεν χανουν και πολλα πραγματα.
αντιθετα η διαφημιση που γινεται ειναι τεραστια.
αλλα ειπαμε αυτο αφορα τους καλλιτεχνες που ΕΧΟΥΝ να που κατι και οχι αυτους που διεκπεραιώνουν συμβολαια με εταιρειες.
και επιτελους ας μη κανουμε σαν τους παπουδες μας.
οι καιροι-καλως ή κακως- αλλαζουν
τωρα υπαρχουν νεα δεδομενα και οφειλουμε ολοι να τα λαβουμε υπ’ οψιν στις παραπερα επαγγελματικες κινησεις.
και ας σταματησει και αυτη η δαιμονοποιηση του πι-σι.
το ιντερνετ για μενα ειναι η ανακαλυψη του 20 αιωνα!!!!!
(με ολα τα καλα του και τα κακα του)
και ακομη δεν εχουμε δει τιποτα!!!!!
οποιος δεν το βλεπει ειναι θεοστραβος.
αυτα εν ολιγοις!!!!
Κατεβάστε το γενικό για 15 λεπτά.... στις 15 Δεκεμβρίου! ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΔΕΙΞΤΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΑΣ... ΣΤΙΣ 15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΔΕΗ... 15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΗΜΕΡΑ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΑΙ ΩΡΑ 12.00 TO ΜΕΣΗΜΕΡΙ, ΓΙΑ 15 ΛΕΠΤΑ ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ!!!!ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ;
GURU´S JAZZMATAZZ – Vol 1
http://www.zshare.net/download/2027313b9ca451/
GURU´S JAZZMATAZZ – Vol 2
http://www.zshare.net/download/2032363d617611/
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 12: 06 37 |
RONNY JORDAN – «The Antidote»
http://www.zshare.net/download/19894696cf09e5/
RONNY JORDAN – «Off The Record»
http://www.zshare.net/download/1989607f0a7fef/
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 12: 06 52 |
SLIDE FIVE – «People, Places & Things»
http://www.zshare.net/download/slide-five-people-places-things-rar.html
THE AVALANCHES – «Since I Left You»
http://www.zshare.net/download/the-avalanches-since-i-left-you-rar.html
STEREO MC´S – «Connected»
http://www.zshare.net/download/stereo-mcs-connected-1992-rar.html
RAW STYLUS – «Pushing Against The Flow»
http://www.zshare.net/download/1989738c99aac8/
MONDO GROSSO – «Best»
http://www.zshare.net/download/mondo-grosso-best-zip.html
REMINISCENCE QUARTET – «Ritmo Brasileiro»
http://www.zshare.net/download/2042114fbf4ad4/
M-BASE COLLECTIVE – «Anatomy Of A Groove»
http://www.zshare.net/download/anatomy-of-a-groove-rar.html
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 12: 06 37 |
Miles Davis – Doo Bop
http://rapidshare.com/files/21436173/Miles_Davis__-__1991__-__Doo_Bop.rar
Miles Davis – Amandla
http://rapidshare.com/files/21432136/Miles_Davis__-__1989_-___Amandla.rar
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 01: 06 54 |
VA – Motown Alternate Remixed
http://sharebee.com/ab83846a
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 01: 06 54 |
Jr Walker & The All Stars – Home Cookin’
http://rapidshare.com/files/35687650/Motown_-_Jr_Walker___The_All_Stars_-_Home_Cookin_.rar
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 01: 06 33 |
Charlie Parker – The Essential
http://rapidshare.com/files/33992088/charlie_parker_-_the_essential__1992_.rar
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 01: 06 02 |
John Pizzarelli, Rosemary Clooney, Diana Krall – Brazil
http://rapidshare.com/files/34385968/2000_john_pizzarelli__rosemary_clooney__diana_krall_-_brazil.rar
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 01: 06 13 |
αυτο μου αρεσει απο σενα!!!!!
διορθωνεσαι αμεσα!!!!! 🙂
τωρα μπορεις να σβησεις τα αχρηστα πλεον σχολια μου!
(αφου προς στιγμη φοβηθηκα να ερχομαι στο μαγαζι σου.
πριν φοραγα οτι ναναι και εμπαινα οτι ωρα ναναι.
τωρα , λεω, θα μας μιλαει στον πληθυντικο, θα πρεπει να φοραμε καλα ρουχα, θα μας λεει να μη καπνιζουμε, να μιλαμε σιγοτερα και τετοια.
τελος παντων. παρεξηγησις! )
μούργος said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 01: 06 52 |
πρέπει να΄σαι πολύ λέρα…
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 01: 06 12 |
για να ταξιδεύεις με του ντέρτι τη γαλέρα
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 01: 06 42 |
το τραντζιστοράκι είναι για τις θυληκαί πελάτισσαι που δυσκολέυονται με τα ραρ και τα ραπιντσέαρ
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 01: 06 00 |
εισαι σωστος επαγγελματιας!!
για ολα και για ολους φροντιζεις!
να σταματαγες και τα ποτα-μπομπες τι καλα που θαταν! 😆
θα μου πεις, τα λεφτα που βγαζεις τα επενδυεις στο παραμαγαζο.
και αυτο σωστο!!!!! 😆
μούργος said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 01: 06 22 |
απο δω και μπρος μόνο ρούμι και μάλιστα ζεστό θα σερβίρει ο κουλοχέρης μπάρμαν
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 01: 06 24 |
και μακάρι να μπορούσατε με τον σεφ να ερχόσασταν την τρίτη το βράδυ στην αθήνα
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 01: 06 24 |
δεν λες στο παπι να αναλαβει το μπαρ;
περισσοτερο εμπιστοσυνη του εχω!!
αυτος ο μπαρμαν καθε τοσο ξυνει τα αχαμνα του-μεσα απο το παντελονι-! 😆
(ειπαμε πειρατικο, αλλα ας κρατησουμε και καποια ορια!)
μούργος said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 01: 06 36 |
το παπί μεθάει και με τις αναθυμιάσεις και μετά αρχίζει τα γράψε σβήσε
μα γράφει καλά το άτιμο το πτηνό
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 01: 06 08 |
και φυσικά ο παππούς με τα σύκα θα αναλάβει χρέη τσεκαδόρου στο ταμείο να μετράει τα χρυσά δουβλόνια
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 01: 06 41 |
anyway
πάω για υπνο ελαφρύ
see you
καληνύχτα μούργο
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 01: 06 47 |
τωρα μιλας σαν τον σεφ!
τι φοβασαι ; μη σβηνει απο το τεφτερι τα χρωστουμενα;
αυτο δεν ειναι πειρατικο! γδαρτικο ειναι! 😆
περα απο την πλακα το παπι γραφει πολυ καλα.
και αν δεν ειχε τις ανασφαλειες του το τρελλοπαπο θα εκανε σπουδαια πραγματα.
εχει μια προσωπικη γραφη, παιζει πολυ εξυπνα με τις λεξεις και δημιουργει εικονες στα κειμενα της.
αυτο μου αρεσει απο το παπι!
μούργος said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 01: 06 55 |
νυχτα καπτεν
μούργος said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 01: 06 06 |
τωρα ειδα και την προσκληση για αθηνα!
δυσκολο απο μενα, δουλεια γαρ!!
αλλη φορα.
στα πατρια εδαφη σου δεν πας ποτε;
μούργος said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 01: 06 28 |
έεεεεει, πειρατήηηηηηηηη, το τόοπιιιιι…
(..και γκΟλλλ)
chaca-khan said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 02: 06 13 |
τί έγινε
χάθηκε η μπάλλα?
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 07: 06 52 |
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 09: 06 26 |
…μέρα, σπέρα, νύχτα !
Αθήνα θα ανέβω στο τέλος της πρώτης βδομάδας του Ιούλη με όλο το θηλυκό πληθυσμό της οικογένειας, λίγο πριν μπαρκάρουμε για Κρήτη…
Αν υπάρξει κάτι έκτακτο θα το μάθετε…
Σεφ said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 10: 06 29 |
καλημέρα 😀
a – 😳
b – επί του εμπλουτισμένου θέματος του ποστ aah είμαι τόσο μπερδεμένη. Ξέρω πως όσοι ήδη είναι πρώτα, δεύτερα, τρίτα ονόματα δεν έχουν ανάγκη και μάλλον αδίκως παραπονούνται αφού οι αμοιβές τους μετράνε πολλά μηδενικά.
Από την άλλη, οι πολύ νέοι ή οι λιγότεροι νέοι, που δεν ευτύχησαν την αναγνωρισιμότητα και την πλατιά αποδοχή (ποοο δύσκολες λέξεις ιν δα μόρνινγκ) έχουν μια ευκαιρία να επικοινωνήσουν τις μουσικές τους πχ από το myspace, γεγονός που σε άλλες εποχές ήταν απλώς αδιανόητο. Πχ παίζει ένα συγκροτηματάκι στο Κάνσας και αντί να το ξέρει μόνο η γειτονιά του, μπορεί να το ξέρει και μια γειτονιά στον Νέο Κόσμο.
Νομίζω πως ο ανταγωνισμός μεγαλώνει ακόμη περισσότερο… ότι κάποια στιγμή οι θεότητες επί σκηνής θα έχουν πιο μινιμάλ διάσταση (όσο και να χτυπιούνται οι μαρκετίστες).
Το θλιβερό είναι πως ο καλλιτέχνης-δημιουργός σαφώς και δεν θα μπορεί να ζήσει (δηλαδή να τη βγάλει καθαρή στα τσεπικά, βεβαίως βεβαίως) μέσα από αυτό. Η καρδιά του θα σκίζεται στα δύο. Γιατί -ας είμαστε ειλικρινείς- το κρυφοφανερό όνειρο του κάθε άρτιστ, του κάθε δημιουργού είναι να τον ξέρεις κι εσύ κι εγώ, το κλειδί είναι η αποδοχή. Παίζει και σε έναν βαθμό ναρκισισμούλης (δεν είν’ κακό, μοχλός είναι) ο οποίος, άνευ πλατιάς αποδοχής, πώς θα ικανοποιηθεί; Πώς θα ικανοποιηθεί αν δεν μπορεί να ζει από το μόνο που του παρέχει οξυγόνο στον εγκεφάλο, πώς θα ικανοποιηθεί αν πρωί ταμίας στο ΜακΝτόναλντσ και τη νύχτα πρόβα και ξαναμανά πρόβα στο υπόγειο; Μέχρι ενός σημείου είναι ρομαντικό… μετά έρχεται το χάος και το ποιος είμαι, πού πάω, πτανα κοινωνία που άλλους τους ανεβάζεις και άλλους τους κατεβάζεις…
Ευτυχείς οι που λένε στα 20 «εγώ αυτό είμαι και ΑΝ σ’ αρέσει, και θα συνεχίσω να είμαι» και πιστεύουν το αυτό μέχρι και τα πενήντα τους.
Δεν ξέρω αν μι πιάνιτι είναι και λίγο νωρίς εδώ στη λίμνη μου…
Ξημερώνει κι εγώ στους δρόμους τριγυρνώ
Κι αν χαράζει το φως δεν φτάνει εδώ
😛
aa-duck said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 10: 06 16 |
(αυτά είναι τώρα… το προηγούμενο σχόλιο, όταν μεγαλώσει, θέλει να γίνει ποστ – φαντάσου να μην ήταν και πρωί!)
aa-duck said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 10: 06 44 |
Σημφωνώ με παπάκι
κουάκ!
κουκ κουακ!
σεφ-γκρέκο said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 10: 06 07 |
Εγώ θα θίξω κάτι άλλο: την τιμή.
Προσωπικά δεν έχω τη δυνατότητα να αγοράζω σε σχεδόν καθημερινή βάση cd στην κόρη μου, που στα δεκαεφτά της η σχέση της με τη μουσική είναι αυτή του κεραυνοβόλου έρωτα.
Οποτε, άλλη λύση δεν έχω και να θέλω, που δεν θέλω.
Γιατί βρίσκω τις τιμές απαράδεκτα ακριβές, οταν τα φτηνότερα καινούρια τραγούδια, ξεκινάνε από 15 ευρώ. Η Ελένη ακούει αποκλειστικά ξένη μουσική, στα ελληνικά τι γίνεται, αγνοώ.
Ομως να θυμήσω, πως και στα δικά μου τα χρόνια, σε μικρότερη κλίμακα ασφαλως, γινόταν κάτι αντίστοιχο: πέρναμε τον δίσκο από τον χ φίλο μας, και τον μαγνητογραφούσαμε σε κασέτα. Μετά η κασέτα σ’ άλλη κασέτα κοκ
Ισως και να ‘χω άδικο, πιθανότατα δηλαδή, αλλά αφ ης στιγμής δεν υπάρχει η δυνατότητα να της αγοράσω cd κανονικό, καλά που υπάρχει κι αυτή η εναλλακτική. Αλλιώς τι γκρίνια θα ‘κουγα καθημερινά.
Οχι ότι θα ‘κανε και τίποτα 😛
Μαριλένα said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 12: 06 32 |
Kαλέ, μαγνηροφωνούσαμε εννοώ!
Σιγά μη τον μαγνηροσκοπούσαμε κιόλας 😀
Μαριλένα said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 12: 06 02 |
Δίκιο και η Μαριλένα… σ’ έναν κόσμο που με το που βγεις από το σπίτι σκας ακριβά ευρά 😉
aa-duck said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 12: 06 16 |
εγώ πάντως είμαι σύμφωνος με το να πληρώνω και να βλέπω τον ακλλιτέχνη
αρνούμαι πλέον να πληρώνω μέσω εταιρειών για να ακούω σπίτι μου
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 12: 06 08 |
παπί θα ανηφορίσεις αύριο στα νταμάρια?
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 12: 06 54 |
Η δική μου αλήθεια βρίσκεται -όχι στη μέση αλλά- κοντά σε μία άκρη· όχι ΣΤΗΝ άκρη του dirty αλλά ΚΟΝΤΑ σε αυτή. Οι τιμές των CD είναι παράλογα υψηλές και, ακόμα χειρότερα, ο καλλιτέχνης φοβάμαι ότι ίσως να παίρνει κλάσμα της τελικής αξίας του CD…
Ωστόσο η δική μου πρακτική στη πορεία των χρόνων δεν έχει αλλάξει. Κι εγώ. όπως και η Μαριλένα, μαγνητοφωνούσα… -τα πολλά σε κλασσικές TDK D, τα καλύτερα και τις συνθέσεις μου σε TDK AR (καθότι οι χρωμίου μου πέφτανε κάπως ακριβές)- αλλά μερικούς δίσκους ήθελα να τους έχω στη δισκοθήκη μου και αυτούς τους αγόραζα.
Σήμερα, όπου τα μέσα άλλαξαν… αντί της TDK D έχω ένα σκληρό δίσκο με mp3 … και κάποιους δίσκους τους αγοράζω σε CD γιατί δεν βρίσκω βινύλιο.
Αν σβήσει η εμπορική κυκλοφορία της μουσικής, δεν υπάρχει περίπτωση να πάρει η Wendy McNeill, που τη γνώρισα από το ιντερνετ και την εκτιμώ σαν καλλιτέχνη, ούτε ένα σέντσι από το σεφ το λεβέντη και το καραμπουζουκλή που σήκωσσε του βάτραχου μαχαίρι… και είναι κρίμα για το κορίτσι γιατί είναι ένα μουσικό διαμάντι.
Τελείωσα…
μπορείτε να αρχίσετε να με βαράτε…
σεφ-γκρέκο said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 02: 06 07 |
Δηλαδή…
για να γίνω πιο κακός … είμαι περίφανος για τους νόμιμους δίσκους μου, ενώ τα περισσότερα από τα παράνομά μου δεν είναι καν άξια λόγου…
σεφ-γκρέκο said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 02: 06 52 |
η δεσποινίς Wendy McNeill δεν θα μπορούσε να ζήσει από τα έσοδα των live εμφανίσεών της άραγε?
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 02: 06 42 |
Αυτή θα μπορούσε…
ΕΓΩ ΔΕΝ θα είχα κάτι στη δισκοθήκη μου να το τοποθετήσω στο CD ή το πικαπ με μια _ιεροτελεστεία_ ξεχωριστή, να το ακούσω και να το χαρώ «διαφορετικά». Δηλ. η WMcN θα ήταν ότι και οι Locomondo / sex στο διαδίκτυο … ένα αρχείο.
σεφ-γκρέκο said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 02: 06 34 |
στην περίπτωσή σου έχουμε να κάνουμε με έναν φετιχιστή
τέτοιος που υπήρξα και εγώ για τουλάχιστον δυο δεκαετίες
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 02: 06 24 |
Χμμμ… Δεν νομίζω ότι υπάρχει καλλιτέχνης που να μην νιώθει μέσα του μίσος, άντε απέχθεια, για τις δισκογραφικές.Τα πνευματικά δικαιώματα ήταν κόλπο μεγαλοεμπόρων για να μπορούν να κονομάνε δεκαετίες μετά την περάτωση του έργου (βλ. Microsoft, μα καλά είναι δυνατόν να προστατεύονται τα προγράμματ Η/Υ όταν τα μαθηματικά και οι φυσικές επιστήμες όχι; Ήμαρτον δηλαδή!). Πιστεύω πως κι ο καλλιτέχνης πρέπει να αμοίβεται για τον κόπο του και το internet δεν σημαίνει απαραίτητα τσάμπα sharing. Απλά δεν θέλουν να προσπεραστεί αυτό το στάδιο γιατί πάλι οι εταιρείες ψάχνουν τον τρόπο να χωθούν μέσα στο επόμενο.
Όπως και να έχει, δεν είναι τυχαίο ότι πολλοί καλλιτέχνες δεν έχουν κανένα πρόβλημα να διακινείται η μουσική τους ελεύθερα στο διαδίκτυο. Όπως και δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι άλλοι καλλιτέχνες και δισκογραφικές έχουν μεγάααααλο πρόβλημα να συμβαίνει αυτό. Εγώ θέλω να πιστεύω ότι, όταν γίνεται μία πολύ καλή δισκογραφική δουλειά, ο καλλιτέχνης δεν χάνει. Απεναντίας, κερδίζει κοινό το οποίο συναντά σε κάθε βήμα του από εκεί και ύστερα…
industrial daisies said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 02: 06 51 |
Το να βάλεις το δίσκο στο πικαπ να ελέγξεις με το στροβοσκόπιο τη ταχύτητα ή να βάλεις το CD και να ρθυμίσεις την έξοδο του CD-player στη βέλτιση ποιοτική κατάσταση, τις λίγες αυτές στιγμές που έχεις το χρόνο και τη διάθεση να τις ΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ξεχωριστές…
… ίσως να είναι φετίχ – δεν ξέρω …
αλλά αυτές οι στιγμές χρειάζονται και αυτές τις στιγμές δεν μπορείς να τις έχεις μέσα από ένα υπολογιστικό μουσικό σύστημα.
Ίσως να φταίει και ο τρόπος με τον οποίο πλησιάζω ΕΓΩ τα πράγματα, πχ, μου αρέσει πριν διαβάσω ένα βιβλιο να το μυρίσω -ακόμα και τώρα που τα χαρτιά έχουν όλα την ίδια μυρωδιά, ή μ΄αρέσει το κρασί να το πίνω σε γυάλινο ποτήρι… Μ’ ΑΡΕΣΕΙ ΒΡΕ dirty…
μ’ α ρ έ σ ε ι !!!
σεφ-γκρέκο said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 02: 06 48 |
θα συμφωνήσω ΑΠΟΛΥΤΑ με τα παραπάνω και θα προσθέσω πως τις απόψεις της industrial daisies συμμερίζονται τουλάχιστο μιά ντουζίνα καλλιτεχνών που τυγχάνει να γνωρίζω προσωπικά
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 02: 06 25 |
όλες αυτές τις «παραξενιές» βρε σεφ που ομολογώ πως είμαι ίδιος και χειρότερος δεν ανέχομαι πλέον να τις πληρώνω χρυσάφι στην τσέπη του όποιου μουσικονταβατζή
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 02: 06 11 |
και για να τα βάλω πιό πρακτικά
αυτό το μήνα από τον οικογενειακό προυπολογισμό μπορώ να διαθέσω πχ 250 ευρώ γιά τέτοιου είδους απολάυσεις
αποφάσισα λοιπόν να πάω με την ντέρτενα και το ντέρτι τζούνιορ σε τρείς συναυλίες και να πληρώσω 220 ευρώ από το να αγοράσω 15 CD
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 03: 06 18 |
Το καταλαβείνω και το συμμερίζομαι αυτό που λες – από την αρχή το είπα…
Αλλά είμαι και ειλικρινής.
ΤΟ ΚΑΝΩ.
Παραξενιές ή όχι, στο μουσικονταβά έχω δώσει χρήματα.
Ίσως πιο χρήσιμο θα ήταν η δημιουργία συνδέσμων καλλιτεχνών όπου θα κυκλοφορούσαν δικά τους CD (δεν είναι και φοβερά ακριβό) και θα τα διέθεταν μέσα από το ίντερνετ σε λογικές τιμές -και θα είχαν και τις πρέπουσες απολαβές από τη διακίνηση της δημιουργίας τους… χμμ?
σεφ-γκρέκο said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 03: 06 51 |
ναι σε κάτι τέτοιο – που φαντάζομαι εννοούσε και η industrial daisies – θα με έβρισκε απόλυτα σύμφωνο και σίγουρα θα έκανα delete όλα τα λαθραία που έχω στα κιτάπια
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 03: 06 27 |
Εγώ όμως dirty…
που ζω σε ένα ΧΩΡΙΟ της λακωνίας
δεν μπορώ να πάρω τη σέφενα και τις 3 μικρές και να πάμε ταξιδάκι στα Ηρώδεια…
οπότε για να δείξω στις μικρές ότι το καλό το ξεχωρίζουμε, θα πάρω μερικά CD και λιγότερα LP και θα τα απολαμβάνουμε με όλες τις αισθήσεις μας…
σεφ-γκρέκο said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 03: 06 00 |
σίγουρα δεν μπορεί όλος ο πληθυσμός του πλανήτη να έχει την δυνατότητα να παρακολουθεί το συναυλιακό γίγνεσθαι – από την άλλη πλευρά πάντως οι μουσικόφιλοι των αστικών κέντρων είναι ένα ικανό αριθμητικά κοινό να θρέψει το καλλιτεχνικό φάσμα
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 03: 06 27 |
και πάντα αναφέρομαι στην οικονομική ζημία του καλλιτέχνη από την ελέυθερη διακίνηση των έργων του μέσω του www και όχι στην δικιά σου «παραξενιά» με τις ιεροτελεστίες
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 03: 06 58 |
μάλιστα… από γκρινιάρης έγινα παράξενος
…κι όλα αυτά απλά και και μόνο επειδή είμαι χωριάτης!!
σεφ-γκρέκο said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 03: 06 18 |
και θα χρησιμοποιήσω και ένα παράδειγμα από τον καλλιτεχνικό χώρο
φαντάζομαι όλοι μας έχουμε δεί ή έχουμε ακούσει ή έχουμε διαβάσει για περιπτώσεις ηθοποιών που δεν έχουν ξεπουλήσει την τέχνη τους στον κινηματογράφο και την τηλεόραση αλλά παραμένουν πιστοί στις αρχές του θεάτρου…
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 03: 06 16 |
κι αλήθεια το αστικό κοινό των κέντρων θρέφει τελικά όλο το αξιόλογο μουσικό φάσμα? ή μήπως το μεγαλύτερο μέρος του ποιοτικού μοισικού φάσματος φυτοζωεί?
Μια καλή λύση -επαναλαμβάνω- είναι το να δημιουργήσουν μόνοι τους δισκογραφικές -αρκεί να μην τις καπελώσουν οι ίδιοι…
σεφ-γκρέκο said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 03: 06 07 |
φευγω για δουλειά τα λέμε ξανά το βραδάκι…
σεφ-γκρέκο said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 03: 06 59 |
το σίγουρο πάντως είναι πως αν κάποιοι φυτοζωούν δεν τους φταίει η μουσικοπειρατεία
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 03: 06 28 |
Όχι βρε dirty… δεν είπα αυτό το πράγμα. Φταίει το έλλειμα παιδείας – αυτό κυρίως. Αν υπήρχε η κατάλληλη παιδεία αλλιώς θα το πάλευαν και οι δημιουργοί και το κοινό.
Τώρα, όμως, που δεν υπάρχει παιδεία, η πειρατική διακίνηση βοηθάει τη τσέπη μεν αλλά επιτρέπει και τη διακίνηση πολλήηηηηηηηηηηης σαβούρας η οποία τελικά -λόγω ποσότητας- υπερνικά τη ποιότητα.
ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΟΤΑ ΕΣΥ ΤΗ ΔΗΛΩΝΕΙΣ με το να πάρεις την οικογένεια και να πάτε σε 3 συναυλίες. ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΥΧΕΡΕΙΑ θα το κάνω αγοράζοντας μερικά CD (και μή νομίζεις ότι στις συναυλίες όλοι οι εκτελεστές και οι δημιουργοί πληρώνονται καλά – και οι συναυλίες δεν γίνονται κάθε μέρα)…
Δεν είναι τυχαίο που ο γιος σου έμαθε το Παρασκευά και σου ζήτησε το CD του. Αν ήταν 2 χόνια μεγαλύτερος δεν θα στο ζητούσε καν… θα το κατέβαζε μόνος του. Αν όμως ΔΕΝ ήταν γιος σου υπήρχε πιθανότητα να βρει τον dirtyjazz? ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ.
Γι’ αυτό λέω και ξαναλέω: τα πάντα είναι θέματα ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Σεφ said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 04: 06 49 |
επιλογές ανάμεσα στη σαβούρα όλοι κάνουμε είτε ψάχνοντας στα ράφια είτε στα free downloads
και οι μουσικοί τουλάχιστον εξοικονομούν περισσότερα χρήματα από τις ζωντανές εμφανίσεις παρά από τα ποσοστά των εταιρειών
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 04: 06 16 |
Δίκιο έχεις: από τα live εξοικονομούν περισσότερα.
Αλλά επιλογές ΔΕΝ κάνουν όλοι…
Γι αυτό και ο Παρασκευάς συνεχίζει τις ζωντανές του εμφανίσεις…
Σεφ said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 04: 06 22 |
και όσο για το ντερτι τζούνιορ ξέρει ήδη τα κολπα και κατεβαζει mp3, αυτό που κατάφερα είναι να του εξηγήσω και να τον πείσω πως ο βας βας είναι μιά παπαριά και μισή…ευτυχώς τα κατάφερα
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 05: 06 47 |
οκ! ίσως βγήκα από το θέμα …
Πραγματικά ΣΥΓΝΩΜΗ…
ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ… ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ σε αυτό που λες…
Απλά με απασχολεί -ίσως λόγω των μικρών μου- αυτό το καιρό η έλλειψη παιδείας…
Σεφ said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 05: 06 14 |
Και πάλι συγνώμη που κόντεψα να κάνω το 0-100 εκτός θέματος χωρις να το καταλάβω!! 😉
Σεφ said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 05: 06 32 |
κι εγώ κι εσύ (επί 3) αυτό που μας πονάει είναι τί σκατά θα γίνει με τα τζούνιορ στο εγγύς αύριο
άγχη+αγωνίες+ξενύχτια++++++τόσα άλλα
το παλέυω ρε σεφ όπως είμαι σίγουρος πως το παλέυεις κι εσύ
να δούμε που θα μας βγεί
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 05: 06 11 |
κόψε τις μαλακίες με τις συγνώμες
εξάλλου είμαστε μόνο στο 62….χοχοχοχοχο
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 05: 06 03 |
ποιό 62 …?
Σεφ said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 05: 06 20 |
φοβάσαι να πεις …
Σεφ said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 05: 06 54 |
εξηνταπέντε! 😛
Σεφ said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 05: 06 19 |
66
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 05: 06 21 |
Δεν τη ξαναπατάω… στήνω καραούλι στο 99 μπας και πάρω πίσω κανένα κατοστάρικο! 😉
Σεφ said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 05: 06 28 |
μολόγα τα μολόγα τα
τα φράγκα μοιρολόγα τα
που γίνανε
χορτάρι για τ’αλόγατα…που είπε και ο ποιητής
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 05: 06 42 |
κάποια στιγμή στείλε μου ένα μαιλ μόνο και μονο για να έχω το δικό σου
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 05: 06 47 |
Various Artists – Studio One Swing Easy
http://www.zshare.net/download/22080660430bfc/
για να μην ξεχνιόμαστε
και όχι καμιά σαβούρα
τεφαρίκι πράμα
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 05: 06 59 |
Τους πειρατές πολλοί εμίσησαν…
την πειρατεία ουδείς.
(Μα, 80 σχόλια; Αυτό είναι ΥΠΕΡ-μάρκετ και όχι παραμάγαζο)
Allu Fun Marx said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 06: 06 24 |
φιλικό κουτσομπολιό με τον σεφ
dirtyjazz said this on 11 Ιουνίου, 2007 στις 06: 06 52 |
διαγωνια το διαβασα, κειμενο+ σχολια -δεν εχω πολυ χρονο-
συμφωνω με σκορπιες προτασεις απο πολλους.
τηλεγραφικα η δικη μου:
ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ Η ΠΕΙΡΑΤΕΙΑ ΣΤΟΥς ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕς ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝ.
φταιει ο γαιδαρος και χτυπανε το σαμαρι.
στις καλες δουλειες δεν χανουν και πολλα πραγματα.
αντιθετα η διαφημιση που γινεται ειναι τεραστια.
αλλα ειπαμε αυτο αφορα τους καλλιτεχνες που ΕΧΟΥΝ να που κατι και οχι αυτους που διεκπεραιώνουν συμβολαια με εταιρειες.
και επιτελους ας μη κανουμε σαν τους παπουδες μας.
οι καιροι-καλως ή κακως- αλλαζουν
τωρα υπαρχουν νεα δεδομενα και οφειλουμε ολοι να τα λαβουμε υπ’ οψιν στις παραπερα επαγγελματικες κινησεις.
και ας σταματησει και αυτη η δαιμονοποιηση του πι-σι.
το ιντερνετ για μενα ειναι η ανακαλυψη του 20 αιωνα!!!!!
(με ολα τα καλα του και τα κακα του)
και ακομη δεν εχουμε δει τιποτα!!!!!
οποιος δεν το βλεπει ειναι θεοστραβος.
αυτα εν ολιγοις!!!!
μούργος said this on 12 Ιουνίου, 2007 στις 02: 06 19 |
απλώς συμφωνώ…
dirtyjazz said this on 12 Ιουνίου, 2007 στις 02: 06 18 |