ποιός είπε νόμιμο το παραμάγαζο?

‘If we want things to stay as they are, things will have to change’
(The Leopard, G.T. di Lampedusa, 1958)

~ από dirtyjazz στο 11 Ιουνίου, 2007.

74 Σχόλια to “ποιός είπε νόμιμο το παραμάγαζο?”

  1. GURU´S JAZZMATAZZ – Vol 1
    http://www.zshare.net/download/2027313b9ca451/

    GURU´S JAZZMATAZZ – Vol 2
    http://www.zshare.net/download/2032363d617611/

  2. RONNY JORDAN – «The Antidote»
    http://www.zshare.net/download/19894696cf09e5/

    RONNY JORDAN – «Off The Record»
    http://www.zshare.net/download/1989607f0a7fef/

  3. SLIDE FIVE – «People, Places & Things»
    http://www.zshare.net/download/slide-five-people-places-things-rar.html

    THE AVALANCHES – «Since I Left You»
    http://www.zshare.net/download/the-avalanches-since-i-left-you-rar.html

    STEREO MC´S – «Connected»
    http://www.zshare.net/download/stereo-mcs-connected-1992-rar.html

    RAW STYLUS – «Pushing Against The Flow»
    http://www.zshare.net/download/1989738c99aac8/

    MONDO GROSSO – «Best»
    http://www.zshare.net/download/mondo-grosso-best-zip.html

    REMINISCENCE QUARTET – «Ritmo Brasileiro»
    http://www.zshare.net/download/2042114fbf4ad4/

    M-BASE COLLECTIVE – «Anatomy Of A Groove»
    http://www.zshare.net/download/anatomy-of-a-groove-rar.html

  4. Miles Davis – Doo Bop
    http://rapidshare.com/files/21436173/Miles_Davis__-__1991__-__Doo_Bop.rar

    Miles Davis – Amandla
    http://rapidshare.com/files/21432136/Miles_Davis__-__1989_-___Amandla.rar

  5. VA – Motown Alternate Remixed
    http://sharebee.com/ab83846a

  6. Jr Walker & The All Stars – Home Cookin’
    http://rapidshare.com/files/35687650/Motown_-_Jr_Walker___The_All_Stars_-_Home_Cookin_.rar

  7. Charlie Parker – The Essential
    http://rapidshare.com/files/33992088/charlie_parker_-_the_essential__1992_.rar

  8. John Pizzarelli, Rosemary Clooney, Diana Krall – Brazil
    http://rapidshare.com/files/34385968/2000_john_pizzarelli__rosemary_clooney__diana_krall_-_brazil.rar

  9. αυτο μου αρεσει απο σενα!!!!!
    διορθωνεσαι αμεσα!!!!! 🙂

    τωρα μπορεις να σβησεις τα αχρηστα πλεον σχολια μου!
    (αφου προς στιγμη φοβηθηκα να ερχομαι στο μαγαζι σου.
    πριν φοραγα οτι ναναι και εμπαινα οτι ωρα ναναι.
    τωρα , λεω, θα μας μιλαει στον πληθυντικο, θα πρεπει να φοραμε καλα ρουχα, θα μας λεει να μη καπνιζουμε, να μιλαμε σιγοτερα και τετοια.
    τελος παντων. παρεξηγησις! )

  10. πρέπει να΄σαι πολύ λέρα…

  11. για να ταξιδεύεις με του ντέρτι τη γαλέρα

  12. το τραντζιστοράκι είναι για τις θυληκαί πελάτισσαι που δυσκολέυονται με τα ραρ και τα ραπιντσέαρ

  13. εισαι σωστος επαγγελματιας!!
    για ολα και για ολους φροντιζεις!
    να σταματαγες και τα ποτα-μπομπες τι καλα που θαταν! 😆
    θα μου πεις, τα λεφτα που βγαζεις τα επενδυεις στο παραμαγαζο.
    και αυτο σωστο!!!!! 😆

  14. απο δω και μπρος μόνο ρούμι και μάλιστα ζεστό θα σερβίρει ο κουλοχέρης μπάρμαν

  15. και μακάρι να μπορούσατε με τον σεφ να ερχόσασταν την τρίτη το βράδυ στην αθήνα

  16. δεν λες στο παπι να αναλαβει το μπαρ;
    περισσοτερο εμπιστοσυνη του εχω!!
    αυτος ο μπαρμαν καθε τοσο ξυνει τα αχαμνα του-μεσα απο το παντελονι-! 😆
    (ειπαμε πειρατικο, αλλα ας κρατησουμε και καποια ορια!)

  17. το παπί μεθάει και με τις αναθυμιάσεις και μετά αρχίζει τα γράψε σβήσε
    μα γράφει καλά το άτιμο το πτηνό

  18. και φυσικά ο παππούς με τα σύκα θα αναλάβει χρέη τσεκαδόρου στο ταμείο να μετράει τα χρυσά δουβλόνια

  19. anyway
    πάω για υπνο ελαφρύ
    see you
    καληνύχτα μούργο

  20. τωρα μιλας σαν τον σεφ!
    τι φοβασαι ; μη σβηνει απο το τεφτερι τα χρωστουμενα;
    αυτο δεν ειναι πειρατικο! γδαρτικο ειναι! 😆
    περα απο την πλακα το παπι γραφει πολυ καλα.
    και αν δεν ειχε τις ανασφαλειες του το τρελλοπαπο θα εκανε σπουδαια πραγματα.
    εχει μια προσωπικη γραφη, παιζει πολυ εξυπνα με τις λεξεις και δημιουργει εικονες στα κειμενα της.
    αυτο μου αρεσει απο το παπι!

  21. νυχτα καπτεν

  22. τωρα ειδα και την προσκληση για αθηνα!
    δυσκολο απο μενα, δουλεια γαρ!!
    αλλη φορα.
    στα πατρια εδαφη σου δεν πας ποτε;

  23. έεεεεει, πειρατήηηηηηηηη, το τόοπιιιιι…
    (..και γκΟλλλ)

  24. τί έγινε
    χάθηκε η μπάλλα?

  25. Το βαθύ μπλε του Κάρλο Τζουλιάνι

  26. …μέρα, σπέρα, νύχτα !
    Αθήνα θα ανέβω στο τέλος της πρώτης βδομάδας του Ιούλη με όλο το θηλυκό πληθυσμό της οικογένειας, λίγο πριν μπαρκάρουμε για Κρήτη…

    Αν υπάρξει κάτι έκτακτο θα το μάθετε…

  27. καλημέρα 😀

    a – 😳
    b – επί του εμπλουτισμένου θέματος του ποστ aah είμαι τόσο μπερδεμένη. Ξέρω πως όσοι ήδη είναι πρώτα, δεύτερα, τρίτα ονόματα δεν έχουν ανάγκη και μάλλον αδίκως παραπονούνται αφού οι αμοιβές τους μετράνε πολλά μηδενικά.
    Από την άλλη, οι πολύ νέοι ή οι λιγότεροι νέοι, που δεν ευτύχησαν την αναγνωρισιμότητα και την πλατιά αποδοχή (ποοο δύσκολες λέξεις ιν δα μόρνινγκ) έχουν μια ευκαιρία να επικοινωνήσουν τις μουσικές τους πχ από το myspace, γεγονός που σε άλλες εποχές ήταν απλώς αδιανόητο. Πχ παίζει ένα συγκροτηματάκι στο Κάνσας και αντί να το ξέρει μόνο η γειτονιά του, μπορεί να το ξέρει και μια γειτονιά στον Νέο Κόσμο.
    Νομίζω πως ο ανταγωνισμός μεγαλώνει ακόμη περισσότερο… ότι κάποια στιγμή οι θεότητες επί σκηνής θα έχουν πιο μινιμάλ διάσταση (όσο και να χτυπιούνται οι μαρκετίστες).
    Το θλιβερό είναι πως ο καλλιτέχνης-δημιουργός σαφώς και δεν θα μπορεί να ζήσει (δηλαδή να τη βγάλει καθαρή στα τσεπικά, βεβαίως βεβαίως) μέσα από αυτό. Η καρδιά του θα σκίζεται στα δύο. Γιατί -ας είμαστε ειλικρινείς- το κρυφοφανερό όνειρο του κάθε άρτιστ, του κάθε δημιουργού είναι να τον ξέρεις κι εσύ κι εγώ, το κλειδί είναι η αποδοχή. Παίζει και σε έναν βαθμό ναρκισισμούλης (δεν είν’ κακό, μοχλός είναι) ο οποίος, άνευ πλατιάς αποδοχής, πώς θα ικανοποιηθεί; Πώς θα ικανοποιηθεί αν δεν μπορεί να ζει από το μόνο που του παρέχει οξυγόνο στον εγκεφάλο, πώς θα ικανοποιηθεί αν πρωί ταμίας στο ΜακΝτόναλντσ και τη νύχτα πρόβα και ξαναμανά πρόβα στο υπόγειο; Μέχρι ενός σημείου είναι ρομαντικό… μετά έρχεται το χάος και το ποιος είμαι, πού πάω, πτανα κοινωνία που άλλους τους ανεβάζεις και άλλους τους κατεβάζεις…
    Ευτυχείς οι που λένε στα 20 «εγώ αυτό είμαι και ΑΝ σ’ αρέσει, και θα συνεχίσω να είμαι» και πιστεύουν το αυτό μέχρι και τα πενήντα τους.
    Δεν ξέρω αν μι πιάνιτι είναι και λίγο νωρίς εδώ στη λίμνη μου…
    Ξημερώνει κι εγώ στους δρόμους τριγυρνώ
    Κι αν χαράζει το φως δεν φτάνει εδώ
    😛

  28. (αυτά είναι τώρα… το προηγούμενο σχόλιο, όταν μεγαλώσει, θέλει να γίνει ποστ – φαντάσου να μην ήταν και πρωί!)

  29. Σημφωνώ με παπάκι
    κουάκ!

    κουκ κουακ!

  30. Εγώ θα θίξω κάτι άλλο: την τιμή.
    Προσωπικά δεν έχω τη δυνατότητα να αγοράζω σε σχεδόν καθημερινή βάση cd στην κόρη μου, που στα δεκαεφτά της η σχέση της με τη μουσική είναι αυτή του κεραυνοβόλου έρωτα.
    Οποτε, άλλη λύση δεν έχω και να θέλω, που δεν θέλω.
    Γιατί βρίσκω τις τιμές απαράδεκτα ακριβές, οταν τα φτηνότερα καινούρια τραγούδια, ξεκινάνε από 15 ευρώ. Η Ελένη ακούει αποκλειστικά ξένη μουσική, στα ελληνικά τι γίνεται, αγνοώ.

    Ομως να θυμήσω, πως και στα δικά μου τα χρόνια, σε μικρότερη κλίμακα ασφαλως, γινόταν κάτι αντίστοιχο: πέρναμε τον δίσκο από τον χ φίλο μας, και τον μαγνητογραφούσαμε σε κασέτα. Μετά η κασέτα σ’ άλλη κασέτα κοκ

    Ισως και να ‘χω άδικο, πιθανότατα δηλαδή, αλλά αφ ης στιγμής δεν υπάρχει η δυνατότητα να της αγοράσω cd κανονικό, καλά που υπάρχει κι αυτή η εναλλακτική. Αλλιώς τι γκρίνια θα ‘κουγα καθημερινά.
    Οχι ότι θα ‘κανε και τίποτα 😛

  31. Kαλέ, μαγνηροφωνούσαμε εννοώ!
    Σιγά μη τον μαγνηροσκοπούσαμε κιόλας 😀

  32. Δίκιο και η Μαριλένα… σ’ έναν κόσμο που με το που βγεις από το σπίτι σκας ακριβά ευρά 😉

  33. εγώ πάντως είμαι σύμφωνος με το να πληρώνω και να βλέπω τον ακλλιτέχνη
    αρνούμαι πλέον να πληρώνω μέσω εταιρειών για να ακούω σπίτι μου

  34. παπί θα ανηφορίσεις αύριο στα νταμάρια?

  35. Η δική μου αλήθεια βρίσκεται -όχι στη μέση αλλά- κοντά σε μία άκρη· όχι ΣΤΗΝ άκρη του dirty αλλά ΚΟΝΤΑ σε αυτή. Οι τιμές των CD είναι παράλογα υψηλές και, ακόμα χειρότερα, ο καλλιτέχνης φοβάμαι ότι ίσως να παίρνει κλάσμα της τελικής αξίας του CD…

    Ωστόσο η δική μου πρακτική στη πορεία των χρόνων δεν έχει αλλάξει. Κι εγώ. όπως και η Μαριλένα, μαγνητοφωνούσα… -τα πολλά σε κλασσικές TDK D, τα καλύτερα και τις συνθέσεις μου σε TDK AR (καθότι οι χρωμίου μου πέφτανε κάπως ακριβές)- αλλά μερικούς δίσκους ήθελα να τους έχω στη δισκοθήκη μου και αυτούς τους αγόραζα.

    Σήμερα, όπου τα μέσα άλλαξαν… αντί της TDK D έχω ένα σκληρό δίσκο με mp3 … και κάποιους δίσκους τους αγοράζω σε CD γιατί δεν βρίσκω βινύλιο.

    Αν σβήσει η εμπορική κυκλοφορία της μουσικής, δεν υπάρχει περίπτωση να πάρει η Wendy McNeill, που τη γνώρισα από το ιντερνετ και την εκτιμώ σαν καλλιτέχνη, ούτε ένα σέντσι από το σεφ το λεβέντη και το καραμπουζουκλή που σήκωσσε του βάτραχου μαχαίρι… και είναι κρίμα για το κορίτσι γιατί είναι ένα μουσικό διαμάντι.

    Τελείωσα…
    μπορείτε να αρχίσετε να με βαράτε…

  36. Δηλαδή…
    για να γίνω πιο κακός … είμαι περίφανος για τους νόμιμους δίσκους μου, ενώ τα περισσότερα από τα παράνομά μου δεν είναι καν άξια λόγου…

  37. η δεσποινίς Wendy McNeill δεν θα μπορούσε να ζήσει από τα έσοδα των live εμφανίσεών της άραγε?

  38. Αυτή θα μπορούσε…

    ΕΓΩ ΔΕΝ θα είχα κάτι στη δισκοθήκη μου να το τοποθετήσω στο CD ή το πικαπ με μια _ιεροτελεστεία_ ξεχωριστή, να το ακούσω και να το χαρώ «διαφορετικά». Δηλ. η WMcN θα ήταν ότι και οι Locomondo / sex στο διαδίκτυο … ένα αρχείο.

  39. στην περίπτωσή σου έχουμε να κάνουμε με έναν φετιχιστή
    τέτοιος που υπήρξα και εγώ για τουλάχιστον δυο δεκαετίες

  40. Χμμμ… Δεν νομίζω ότι υπάρχει καλλιτέχνης που να μην νιώθει μέσα του μίσος, άντε απέχθεια, για τις δισκογραφικές.Τα πνευματικά δικαιώματα ήταν κόλπο μεγαλοεμπόρων για να μπορούν να κονομάνε δεκαετίες μετά την περάτωση του έργου (βλ. Microsoft, μα καλά είναι δυνατόν να προστατεύονται τα προγράμματ Η/Υ όταν τα μαθηματικά και οι φυσικές επιστήμες όχι; Ήμαρτον δηλαδή!). Πιστεύω πως κι ο καλλιτέχνης πρέπει να αμοίβεται για τον κόπο του και το internet δεν σημαίνει απαραίτητα τσάμπα sharing. Απλά δεν θέλουν να προσπεραστεί αυτό το στάδιο γιατί πάλι οι εταιρείες ψάχνουν τον τρόπο να χωθούν μέσα στο επόμενο.

    Όπως και να έχει, δεν είναι τυχαίο ότι πολλοί καλλιτέχνες δεν έχουν κανένα πρόβλημα να διακινείται η μουσική τους ελεύθερα στο διαδίκτυο. Όπως και δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι άλλοι καλλιτέχνες και δισκογραφικές έχουν μεγάααααλο πρόβλημα να συμβαίνει αυτό. Εγώ θέλω να πιστεύω ότι, όταν γίνεται μία πολύ καλή δισκογραφική δουλειά, ο καλλιτέχνης δεν χάνει. Απεναντίας, κερδίζει κοινό το οποίο συναντά σε κάθε βήμα του από εκεί και ύστερα…

  41. Το να βάλεις το δίσκο στο πικαπ να ελέγξεις με το στροβοσκόπιο τη ταχύτητα ή να βάλεις το CD και να ρθυμίσεις την έξοδο του CD-player στη βέλτιση ποιοτική κατάσταση, τις λίγες αυτές στιγμές που έχεις το χρόνο και τη διάθεση να τις ΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ξεχωριστές…

    … ίσως να είναι φετίχ – δεν ξέρω …

    αλλά αυτές οι στιγμές χρειάζονται και αυτές τις στιγμές δεν μπορείς να τις έχεις μέσα από ένα υπολογιστικό μουσικό σύστημα.

    Ίσως να φταίει και ο τρόπος με τον οποίο πλησιάζω ΕΓΩ τα πράγματα, πχ, μου αρέσει πριν διαβάσω ένα βιβλιο να το μυρίσω -ακόμα και τώρα που τα χαρτιά έχουν όλα την ίδια μυρωδιά, ή μ΄αρέσει το κρασί να το πίνω σε γυάλινο ποτήρι… Μ’ ΑΡΕΣΕΙ ΒΡΕ dirty…

    μ’ α ρ έ σ ε ι !!!

  42. θα συμφωνήσω ΑΠΟΛΥΤΑ με τα παραπάνω και θα προσθέσω πως τις απόψεις της industrial daisies συμμερίζονται τουλάχιστο μιά ντουζίνα καλλιτεχνών που τυγχάνει να γνωρίζω προσωπικά

  43. όλες αυτές τις «παραξενιές» βρε σεφ που ομολογώ πως είμαι ίδιος και χειρότερος δεν ανέχομαι πλέον να τις πληρώνω χρυσάφι στην τσέπη του όποιου μουσικονταβατζή

  44. και για να τα βάλω πιό πρακτικά
    αυτό το μήνα από τον οικογενειακό προυπολογισμό μπορώ να διαθέσω πχ 250 ευρώ γιά τέτοιου είδους απολάυσεις
    αποφάσισα λοιπόν να πάω με την ντέρτενα και το ντέρτι τζούνιορ σε τρείς συναυλίες και να πληρώσω 220 ευρώ από το να αγοράσω 15 CD

  45. Το καταλαβείνω και το συμμερίζομαι αυτό που λες – από την αρχή το είπα…

    Αλλά είμαι και ειλικρινής.
    ΤΟ ΚΑΝΩ.
    Παραξενιές ή όχι, στο μουσικονταβά έχω δώσει χρήματα.

    Ίσως πιο χρήσιμο θα ήταν η δημιουργία συνδέσμων καλλιτεχνών όπου θα κυκλοφορούσαν δικά τους CD (δεν είναι και φοβερά ακριβό) και θα τα διέθεταν μέσα από το ίντερνετ σε λογικές τιμές -και θα είχαν και τις πρέπουσες απολαβές από τη διακίνηση της δημιουργίας τους… χμμ?

  46. ναι σε κάτι τέτοιο – που φαντάζομαι εννοούσε και η industrial daisies – θα με έβρισκε απόλυτα σύμφωνο και σίγουρα θα έκανα delete όλα τα λαθραία που έχω στα κιτάπια

  47. Εγώ όμως dirty…

    που ζω σε ένα ΧΩΡΙΟ της λακωνίας
    δεν μπορώ να πάρω τη σέφενα και τις 3 μικρές και να πάμε ταξιδάκι στα Ηρώδεια…

    οπότε για να δείξω στις μικρές ότι το καλό το ξεχωρίζουμε, θα πάρω μερικά CD και λιγότερα LP και θα τα απολαμβάνουμε με όλες τις αισθήσεις μας…

  48. σίγουρα δεν μπορεί όλος ο πληθυσμός του πλανήτη να έχει την δυνατότητα να παρακολουθεί το συναυλιακό γίγνεσθαι – από την άλλη πλευρά πάντως οι μουσικόφιλοι των αστικών κέντρων είναι ένα ικανό αριθμητικά κοινό να θρέψει το καλλιτεχνικό φάσμα

  49. και πάντα αναφέρομαι στην οικονομική ζημία του καλλιτέχνη από την ελέυθερη διακίνηση των έργων του μέσω του www και όχι στην δικιά σου «παραξενιά» με τις ιεροτελεστίες

  50. μάλιστα… από γκρινιάρης έγινα παράξενος
    …κι όλα αυτά απλά και και μόνο επειδή είμαι χωριάτης!!

  51. και θα χρησιμοποιήσω και ένα παράδειγμα από τον καλλιτεχνικό χώρο

    φαντάζομαι όλοι μας έχουμε δεί ή έχουμε ακούσει ή έχουμε διαβάσει για περιπτώσεις ηθοποιών που δεν έχουν ξεπουλήσει την τέχνη τους στον κινηματογράφο και την τηλεόραση αλλά παραμένουν πιστοί στις αρχές του θεάτρου…

  52. κι αλήθεια το αστικό κοινό των κέντρων θρέφει τελικά όλο το αξιόλογο μουσικό φάσμα? ή μήπως το μεγαλύτερο μέρος του ποιοτικού μοισικού φάσματος φυτοζωεί?

    Μια καλή λύση -επαναλαμβάνω- είναι το να δημιουργήσουν μόνοι τους δισκογραφικές -αρκεί να μην τις καπελώσουν οι ίδιοι…

  53. φευγω για δουλειά τα λέμε ξανά το βραδάκι…

  54. το σίγουρο πάντως είναι πως αν κάποιοι φυτοζωούν δεν τους φταίει η μουσικοπειρατεία

  55. Όχι βρε dirty… δεν είπα αυτό το πράγμα. Φταίει το έλλειμα παιδείας – αυτό κυρίως. Αν υπήρχε η κατάλληλη παιδεία αλλιώς θα το πάλευαν και οι δημιουργοί και το κοινό.

    Τώρα, όμως, που δεν υπάρχει παιδεία, η πειρατική διακίνηση βοηθάει τη τσέπη μεν αλλά επιτρέπει και τη διακίνηση πολλήηηηηηηηηηηης σαβούρας η οποία τελικά -λόγω ποσότητας- υπερνικά τη ποιότητα.

    ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΟΤΑ ΕΣΥ ΤΗ ΔΗΛΩΝΕΙΣ με το να πάρεις την οικογένεια και να πάτε σε 3 συναυλίες. ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΥΧΕΡΕΙΑ θα το κάνω αγοράζοντας μερικά CD (και μή νομίζεις ότι στις συναυλίες όλοι οι εκτελεστές και οι δημιουργοί πληρώνονται καλά – και οι συναυλίες δεν γίνονται κάθε μέρα)…

    Δεν είναι τυχαίο που ο γιος σου έμαθε το Παρασκευά και σου ζήτησε το CD του. Αν ήταν 2 χόνια μεγαλύτερος δεν θα στο ζητούσε καν… θα το κατέβαζε μόνος του. Αν όμως ΔΕΝ ήταν γιος σου υπήρχε πιθανότητα να βρει τον dirtyjazz? ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ.

    Γι’ αυτό λέω και ξαναλέω: τα πάντα είναι θέματα ΠΑΙΔΕΙΑΣ.

  56. επιλογές ανάμεσα στη σαβούρα όλοι κάνουμε είτε ψάχνοντας στα ράφια είτε στα free downloads

    και οι μουσικοί τουλάχιστον εξοικονομούν περισσότερα χρήματα από τις ζωντανές εμφανίσεις παρά από τα ποσοστά των εταιρειών

  57. Δίκιο έχεις: από τα live εξοικονομούν περισσότερα.
    Αλλά επιλογές ΔΕΝ κάνουν όλοι…
    Γι αυτό και ο Παρασκευάς συνεχίζει τις ζωντανές του εμφανίσεις…

  58. και όσο για το ντερτι τζούνιορ ξέρει ήδη τα κολπα και κατεβαζει mp3, αυτό που κατάφερα είναι να του εξηγήσω και να τον πείσω πως ο βας βας είναι μιά παπαριά και μισή…ευτυχώς τα κατάφερα

  59. οκ! ίσως βγήκα από το θέμα …

    Πραγματικά ΣΥΓΝΩΜΗ…

    ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ… ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ σε αυτό που λες…

    Απλά με απασχολεί -ίσως λόγω των μικρών μου- αυτό το καιρό η έλλειψη παιδείας…

  60. Και πάλι συγνώμη που κόντεψα να κάνω το 0-100 εκτός θέματος χωρις να το καταλάβω!! 😉

  61. κι εγώ κι εσύ (επί 3) αυτό που μας πονάει είναι τί σκατά θα γίνει με τα τζούνιορ στο εγγύς αύριο
    άγχη+αγωνίες+ξενύχτια++++++τόσα άλλα
    το παλέυω ρε σεφ όπως είμαι σίγουρος πως το παλέυεις κι εσύ
    να δούμε που θα μας βγεί

  62. κόψε τις μαλακίες με τις συγνώμες
    εξάλλου είμαστε μόνο στο 62….χοχοχοχοχο

  63. ποιό 62 …?

  64. φοβάσαι να πεις …

  65. εξηνταπέντε! 😛

  66. 66

  67. Δεν τη ξαναπατάω… στήνω καραούλι στο 99 μπας και πάρω πίσω κανένα κατοστάρικο! 😉

  68. μολόγα τα μολόγα τα
    τα φράγκα μοιρολόγα τα
    που γίνανε
    χορτάρι για τ’αλόγατα…που είπε και ο ποιητής

  69. κάποια στιγμή στείλε μου ένα μαιλ μόνο και μονο για να έχω το δικό σου

  70. Various Artists – Studio One Swing Easy
    http://www.zshare.net/download/22080660430bfc/

    για να μην ξεχνιόμαστε
    και όχι καμιά σαβούρα
    τεφαρίκι πράμα

  71. Τους πειρατές πολλοί εμίσησαν…
    την πειρατεία ουδείς.

    (Μα, 80 σχόλια; Αυτό είναι ΥΠΕΡ-μάρκετ και όχι παραμάγαζο)

  72. φιλικό κουτσομπολιό με τον σεφ

  73. διαγωνια το διαβασα, κειμενο+ σχολια -δεν εχω πολυ χρονο-
    συμφωνω με σκορπιες προτασεις απο πολλους.
    τηλεγραφικα η δικη μου:
    ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ Η ΠΕΙΡΑΤΕΙΑ ΣΤΟΥς ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕς ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝ.
    φταιει ο γαιδαρος και χτυπανε το σαμαρι.
    στις καλες δουλειες δεν χανουν και πολλα πραγματα.
    αντιθετα η διαφημιση που γινεται ειναι τεραστια.
    αλλα ειπαμε αυτο αφορα τους καλλιτεχνες που ΕΧΟΥΝ να που κατι και οχι αυτους που διεκπεραιώνουν συμβολαια με εταιρειες.

    και επιτελους ας μη κανουμε σαν τους παπουδες μας.
    οι καιροι-καλως ή κακως- αλλαζουν
    τωρα υπαρχουν νεα δεδομενα και οφειλουμε ολοι να τα λαβουμε υπ’ οψιν στις παραπερα επαγγελματικες κινησεις.
    και ας σταματησει και αυτη η δαιμονοποιηση του πι-σι.
    το ιντερνετ για μενα ειναι η ανακαλυψη του 20 αιωνα!!!!!
    (με ολα τα καλα του και τα κακα του)
    και ακομη δεν εχουμε δει τιποτα!!!!!
    οποιος δεν το βλεπει ειναι θεοστραβος.
    αυτα εν ολιγοις!!!!

  74. απλώς συμφωνώ…

Αφήστε απάντηση στον/στην dirtyjazz Ακύρωση απάντησης