Βαβυλώνα – Πολισμανία

~ από dirtyjazz στο Ιουνίου 22, 2007.

25 Σχόλια to “Βαβυλώνα – Πολισμανία”

  1. Βίζα σε μετανάστες Αλβανία
    νταβαντζιλίκι σε πουτάνες Ουκρανία
    βρήκα επιτέλους κάτι να σπάσω την ανία
    θα πάω στην πολισμανία
    Κλήσεις σε εγκληματίες με παπάκια
    ξύλο σε επικίνδυνα παιδάκια
    έξτρα φράγκα από μπαράκια
    καλό παιδί η μαμά το κάνει μάκια
    Αγκαζέ με οικοδόμους και με κνίτες σε πορεία
    ντόβα σε μια πατρίδα με ιστορία
    από ένα Astra θα υπακούω σε άστρα
    χοιρινό με πατάτες στη γάστρα
    Σαν τον Zorro θα τιμωρώ με δερμάτινα και Ζ
    ήμουν στο ζήτα μπροστά μου όλοι πίτα
    έχω πιστόλι και στολή θα βρω γυναίκα
    ένας πολισμάνος μύθος σαν τον Μπέκα
    Στο σώμα ασφαλείας κάποιου επισήμου
    θα κρύβεται η gay ψυχοσύνθεσή μου
    τη δασκάλα που με χτύπαγε δεν θα κατηγορώ
    αφού το γκλόμπ μου τώρα θα ’ναι συνέχεια σκληρό

    Μανία, Είπα να σπάσω την ανία
    Μανία, Θα πάω στην πολισμανία
    Μανία, Να υπακούω σε άστρα
    Μανία, Γουρουνάκι στη γάστρα

    Ήμουνα βέρος Πειραιώτης μάγκας άντρας
    και τώρα γάβρος στα κεντρικά της Αλεξάνδρας
    Ω, μπαμπά πόσο μου λείπεις
    κι ο παππούλης μου ο Χίτης που μισούσε όλους τους χίπις
    Κι ο θείος ο Ορέστης που ήταν χέστης
    που μας ντρόπιασε όταν πήγε πυροσβέστης
    εγώ θα σας τιμήσω, θα χαίρεται όλο μου το σοι
    θα ’μαι καβλόμπατσος δυο μέτρα μπόι
    Θα κάνω βάρη, θα παίρνω τρείς και εξήντα
    θα βγάλω το άχτι μου θα ’μαι συνέχεια στη σπήντα
    θα αρχίσω σεμινάρια στα οικονομικά
    θα δέρνω όποιον δεν λέει καλά τα Ελληνικά
    Θα χώνομαι σε γιάφκες θα αφανίσω τα πρεζόνια
    θα παίρνω μεταθέσεις παρέα με γαλόνια
    θέλω η μάνα μου να βγει παράθυρο στο Σκάι
    με τίτλο: «Μάνα μπάτσου που γαμάει»
    Να σπάσουν τα τηλέφωνα οι Βλάχοι απ’ το χωριό
    να λένε στη μανούλα μου για το λεβέντη γιο
    δουλειές με φούντα, τα χρόνια που ’ν ’ τα
    Γιατί δεν πρόλαβα γαμώτο μου τη χούντα

  2. εντός και επί τα αυτά…

  3. επίκαιρο video-clip στο οποίο ΔΕΝ πρωταγωνιστεί ο κ.Νικόλαος Τσίντζας

  4. Δεν πέφτει ξύλο στην Ελλάδα
    ξύλο δεν έπεφτε ποτεεεε

  5. Για να δούμε το Φθινόπωροπου θα ακολουθήσει τι θα γίνει. Δεν σβήνουν εύκολα αυτά απο την συλλογική μνήμη. Εμένα πιο πολύ με προβληματίζει το θέμα της λειτουργίας των κινητών και άλλων συσκευών επιρήρησης πάντως στην νέα καθημερινότητα μας.

  6. @tsimitakis:
    η αλήθεια είναι πως μέρα με την ημέρα – κάποιοι κοιμώμενοι τον ύπνο του βουλευτικού τος δικαίου – συνειδητοποιούν την ανεξέλεγκτη δύναμη ορισμένων ηλεκτρονικών μέσων, και σίγουρα ποιά θα επιχειρήσουν να τα χειραγωγήσουν και να τα ελέγξουν

  7. @μαριλένα:
    για μία ακόμη φορά ΕΓΡΑΨΕΣ!!!

  8. εχεις βαλει 2 βιντεο με “ασκησεις” που κανουν μπατσοι (ή και πλακα)
    για κατσε!
    τι ηθελες να κανουν;
    να απαγγελουν ποιηση
    να διαφωνουν για το αν ειναι καλος ο καινουργιος Nick Cave;
    για το θεο!
    αυτη την κωλοδουλεια κανουν!
    τη διαλεξαν ή οχι αυτη ειναι η δουλεια τους!
    και μη ξεχναμε οτι ζουμε στην ελλαδα.
    οπου χυδαιοι δεν ειναι μονο οι μπατσοι.
    ειναι οι δημοσιοι υπαλληλοι που ζηταν μιζα η δεν σε εξηπηρετουν
    ειναι οι επαγγελματιες που σε κοροιδεουν σαν πελατη.
    ειναι οι γιατροι που σε ξεφτιλιζουν σαν ανθρωπο
    ειναι…
    ειναι…..
    ειναι…..
    αυτη ειναι η κοινωνια μας!!

  9. ράβδος στη γωνία άρα βρέχει

  10. και επειδή πιστεύω πως το νεο δόγμα της ΕΛ.ΑΣ θα είναι φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισα…
    προβλέπω πως στην είσοδο των αστυνομικων τμηματων θα ακουγεται η φωνή του Κωστάλα να παρακαλεί τους εισερχόμενους να απενεργοποιούν τα κινητά τους

  11. τους δικαστες τους ειδες τι ποινες ριχνουν τελευταια;
    εχουν ξεσκισει τον κοσμακη!!!

  12. να δεις και μια τυπισσα στην πατρα που τολμησε να καταγγειλει κατι μπατσους για σεξουαλική παρενοχληση και βρεθηκε κατηγορουμενη στο τελος

  13. η κοινωνια ηταν, ειναι και θα ειναι παντα ταξικη.
    εκανε πολλες προσπαθειες ο αντρεας και ο σημιτης να το ξεχασει ο κοσμος.(η δεξια ηταν παντα ειλικρινης σε αυτο)
    και τωρα ψαχνονται πολλοι.
    αλλλα……..

  14. στο συρταρι κατεληγαν οι οποιες ΕΔΕ για αστυνομικη βια επι ΠΑΣΟΚ
    στο συρταρι καταληγουν και τώρα

  15. και να σου πω και το αλλο.
    ειμαι σιγουρος οτι αν γινει γκαλοπ που να ρωταει τον κοσμο -και να τους δειχνει και το βιντεο- οτι αυτα τα κωλοπαιδακια-γιατι τετοια ηταν, ας μη γελιομαστε- εδειραν και ληστεψαν μια γυναικα και οι μπατσοι τους κανανε αυτα τα κολπα,
    παρα πολυς κοσμος θα απαντησει «καλα τους κανανε»

  16. θελει και ρώτημα νομίζεις???
    έτσι ακριβως ειναι
    ξεχναμε νομίζεις τους «αγανακτισμένους πολίτες» του πράσινου παρελθόντος έξω απο το πολυτεχνείο τις εποχές του κουτσόγιωργα

  17. τι μου θυμισες τωρα;
    ενδοξες εποχες λαικου σοσιαλισμου!

  18. μελιστας vs καλτεζας

  19. εγω παντως αποφασισα οτι φετος το καλοκαιρι
    μονο θεματα μουσικης θα με ενδιαφερουν.
    μπορει να μη μπορει η μουσικη να αλλαξει τον κοσμο
    αλλα σιγουρα κανει το κοσμο μου καλυτερο!!!!!!!!

  20. ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΔΕΙΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ!!!

    Επίσης αυτά τα βιντεάκια τα πλέιστεϊσον μου άρεσαν πάρα πολύ. Αλήθεια.
    Και θυμήθηκα και μία φιλενάδα μου που αρέσκεται να περνά την ώρα της με νεανίεσ και λέγει συχνά: «παιδιά είναι, παιδιά, και παγωτό θα τους πάρεις από το περίπτερο, και τσίχλες, και πλέιστεισον θα τα αφήσεις να παίξουν!»

    Αυτά

  21. διρτυξαζζ κάντε κλικ στα κεφαλαία, παρακαλώ 😉

  22. αχαχχχχ βρε παπί, πρωί πρωί και χωρίς καφέ, με κάνεις και γελάω.
    Καλήμέρα σας🙂

  23. Ένα δίκιο το έχετε..Ωραίο και το Βαβυλώνα – Πολισμανία..Άλλα!
    Νομίζω πως ώρες και στιγμές υπερβάλουμε λιγάκι..Οι μπάτσοι δεν μπορούν να έχουν και στιγμές χαλάρωσης όπως στα παραπάνω βιντεακια;

  24. @aa-duck:
    thanx for the postcard:)
    @μαριλενα:
    καλημέρα σας κι εσας
    @dikigoros:
    κι εσείς δύο δίκια αγαπητέ
    πάνω απ’όλα η εκπαίδευσις

Σχολιάστε

 
