ένα αφωνόληκτο σημείωμα

Ενθυμούμαι τάς παιδικάς μου ημέρας. Πόσον ήτον ο χαρακτήρ μου άνισος. Αλλοτε φαιδρός εγώ και θορυβώδης, άλλοτε σύννους και σιωπηλός έτρεχα μόνος είς την έρημον δια να θεωρήσω τα φεύγοντα νέφη των ουρανών. Ρίπτω τα βλέμματά μου εμπρος, χρόνοι ελπίδων μεματαιωμένων και πόθων ανεκτέλεστων και απατών και αηδίας. Ρίπτω τα βλέμματά μου προς το μέλλον, λύπαι και πάλιν λύπαι. Ευρίσκομαι εις ωκεανόν άγριον ναυαγήσας και πλέων. Κύματα εμπρός, κύματα οπίσω.

Σήκω ψυχή μου δώσε ρεύμα, βάλε στα όργανα φωτιά…

Smooth Rock Beats by DJ Shadow

Πανταχού δυστυχίαι! πανταχού αθλιότητες! Απηυδισμένος από την οδοιπορίαν μου, εσταμάτησα σήμερον είς καλύβην κείμενην είς πρόποδας λοφίσκου. Εις την θύραν της εκάθητο νέος τυφλός θερμαινόμενος είς τον ήλιον, και προς αυτόν στρέφων οφθαλμούς εσβεσμένους και διψώντας φωτός εκράτει λύραν είς τας χείρας του και λυπηρούς ήχους οι δάκτυλοί του έχυναν.

Blind Willie Johnson – Dark Was The Night

~ από dirtyjazz στο Ιουνίου 10, 2007.

34 Σχόλια to “ένα αφωνόληκτο σημείωμα”

  1. ..να τιναχτεί σαν μαύρο πνεύμα
    η τρομερή μας η λαλιά

    Καλημέρα🙂

  2. τις πιό φρέσκες καλημέρες του dirty
    στην πρώτη επισκέπτρια της ημέρας

  3. Κάθε μέρα dirty είσαι ο πρώτος που επισκέπτομαι.
    Καθότι η πριγκίπισσα μου (η πρώτη στη λίστα μου, που είναι η κόρη μου ασφαλώς) σπανίως γράφει, αλλά και να γράψει δεν τη διαβάζω ποτε πρωί πρωί (μη συγχυστώ αποτόμως) κι έτσι, το παραμάγαζο είναι η πρώτη μου επιλογή.🙂

  4. ως εκ τούτου το παραμάγαζο θα σε ανακηρύξει λίαν συντόμως «επίτιμη προσκεκλημένη»

  5. Είμαι, είμαι.
    Τον κέρδισα τον τίτλο με την αξία μου και με το … μου. Καλέ, δεν το θυμαμαι το τραγούδι, ο Καζαντζίδης δεν το ‘λεγε;

  6. …εγώ με την αξία μου
    κι εσείς με τα λεφτά σας…

    το παραμάγαζο απέκτησε και i-pode από σήμερα!!!

  7. Καλημέρα και στους δύο σας.

    Μαριλένα μου, το τραγούδι το έγραψε ο Διονύσης Σαββόπουλος και το τραγούδησε η μεγάλη Σωτηρία Μπέλλου μαζί με το Νιόνιο (διπλοί στίχοι)

    » Μ’ αεροπλάνα και βαπόρια και με τους φίλους τους παλιούς
    τριγυρνάμε στα σκοτάδια κι όμως εσύ δεν μας ακούς » …

  8. good morning σεφ

  9. γεια σασ! εγώ που θέλω να πλανώμαι ότι σας ακούω ντέρτι νομίζω πως αυτό ο παιδικός χαρακτήρ έμεινε αναλλοίωτος εις τον χρόνον.

  10. γεια σασ κι εσασ άσωτη νήσσα

  11. «χρόνοι ελπίδων μεματαιωμένων και πόθων ανεκτέλεστων και απατών και αηδίας»
    Ωραία γλώσσα…
    Από πού είναι το απόσπασμα;

  12. ε όχι και άσωτη – μετά το 2,5 ουζο με πήρε ο ύπνος, τι να λέμε τώρα;

  13. @Allu Fun Marx:
    απόσπασμα από το κρυφό ημερολόγιο ενός αυτόχειρος λαθρεπιβάτου

  14. @aa-duck:
    ούζο+ύπνος=σκατά κεφάλι (Πυθαγόρας)

  15. βάλε μπιμπ στη λέξη «κεφάλι»🙂

  16. ούζο+ύπνος=σκατά μπιμπ
    σωστό?????

  17. :p
    ορθότατο!

  18. το τραντζιστοράκι του παραμάγαζου κανείς δεν το έβαλε να παίξει σήμερις???

  19. είναι live?

  20. όχι βρε παπί
    δεξιά το box
    πατάς τραγουδάκι και παίζει
    δεν το βλέπεις???

  21. ΤΡΙΤΗ ΒΡΑΔΥ ΣΤΑ ΝΤΑΜΑΡΙΑ ΤΟΥ ΒΥΡΩΝΑ
    πάρτυ λουξ γκαραντί
    το παραμάγαζο θα δώσει δυναμικό παρών

  22. α αυτό το χω δει😛
    αφού έχω ακούσει και το freedom😛

  23. κάπου στο βάθος αντηχεί μιά πιστολιά
    μέσα στο γκέτο
    πάρε το δρόμο της επιστροφής
    όλοι απορούν πως είναι να ζείς
    σαν αποικιοκράτης της μέρας μέσα στη νύχτα
    in that city there is no ghetto

  24. ayibobo duck
    i jump in the water
    jump

  25. ωχ το βλέπω έρχεται πάλι
    πάλι με πιάνει το ακατάσχετο…
    φτου…
    φιμώστε τον ψιττακό μέσα μου

  26. τα γύφτικα άκου παπί!!!!

  27. ψιττακός γεννηθής πλησίον της Βρεζίλης
    εφέρθην νέος στην ευρώπη είς κλουβί σιδήρινον

  28. εντάξει εντάξει
    σταματάω

  29. στο επόμενο post ο ντέρτις θα υψώσει σημαία πειρατική και άντε γειά!!!!

  30. To έβαλα τώρα να το ακούσω…
    (Τι διάρκεια έχει; Πολύ μεγάλο φαίνεται…)

  31. dirty, σε επηρεασαν πολυ αι ποιητικαι βραδυαι.

    ωραιο και λυπημενο κειμενο παντως!

    πως την ειδες με τα i-pode τωρα!!
    αυτα τα τραγουδια δεν κατεβαινουν .
    ειναι μονο για ακουσμα.
    το πειρατικο εγινε νομιμο τωρα;

  32. ο κάπταιν ντερτι σπάρροου νόμιμος?
    κουζουλάθηκες μωρέ μούργο?

  33. οοουπς afmarx σόρρυ αλλά δεν το είχα δεί το μήνυμα
    είναι περίπου μιάς ώρας διάρκεια το σετάκι

  34. Καλησπέρα. Γύρισα από την Κυριακάτικη έξοδο μου!

    Σεφ μου, το τραγούδι του Σαββόπουλου το ξέρω παιδιόθεν. Και μάλιστα είναι σ’ έναν από τους πρώτους του δισκους του, μάλλον στο Βρώμικο Ψωμί εμπεριέχεται.
    Μετά το είπε με τη Μπέλου, στο Δεκα χρόνία κομμάτια ή κάνω λάθος; Δεν θυμάμαι. Τον προτιμώ στην πρώτη του εκτέλεση.

    Μάλιστα θυμάμαι, μια συνέντευξη που του είχαν πάρει, μόλις βγήκε απο το στούντιο. Ο μεν Σαββόπουλος είπε «έκανα ένα λαικό τραγούδι» η δε Μπέλλου είπε «Αντε, μ΄ έκανες να τραγουδήσω και μοντέρνα!).

    Το τραγούδι του Καζαντζίδη εννοούσα, πως λέει παρακάτω; εγώ με την αξία μου …. και;;

Σχολιάστε

 
