φύτεψα δυό ανεμόμυλους…

…σήμερα στο μπαλκόνι μου

λέτε να πιάσουν;

windmill.jpg

ένας για κάθε Λυδία που γνώρισα

η μία συχνάζει στο καθρεφτονήσι και η άλλη στις κούνιες


Jesse Belvin* Ding Dong Baby *

~ από dirtyjazz στο Ιουνίου 6, 2007.

15 Σχόλια to “φύτεψα δυό ανεμόμυλους…”

  1. Θα τους φυσάει ο αέρας και θα πιάσουν.

  2. φύσα αγέρι
    φύσα αγέρι
    να μας πας μακρυά…

  3. μου αρεσει πολυ ο ανεμομυλος.
    γιατι δεν εχει τραγουδι;

  4. καλομάθαμε🙂

  5. Γουστάρω πολύ το μαγαζί που έχεις στήσει εδώ!
    Σε λινκάρω ασκαρδαμυκτί!

  6. σε λίγο και η παραγγελιά της λυδίας

  7. το τραγουδάκι όλο της Λυδίας

  8. και οι ευχαριστίες του παραμάγαζου στον ανέστη

  9. Σου είμαι ευγνώμων. Ξέχασε ακόμη και ότι βιαζόταν να πάμε βόλτα 😉

  10. καλή ακρόαση κορίτσια

  11. Τον πρώτο ανεμόμυλο τον φύτεψα όταν γεννήθηκε η Ελένη μας πριν δεκαεφτά χρόνια.
    Από τότε, κάθε χρόνο φυτεύεται και ένας καινουριος που παίρνει τη θέση του παλιού.
    Γιατί οι ανεμόμυλοι είναι μονοετείς.
    Και γυρίζουν τα φτερά τους, και δροσίζουν τα ονειρα των παιδιών μας.
    Επισκέφθηκα τη Λυδία και θυμήθηκα τις δικές μου αγωνίες. Εγραψα, έσβυσα, ξανάγραψα..
    Κι έχω και το βλέμμα, δίπλα στο ποστ μου, εδώ, του παιδιου απο το μπουρούντι να με κοιτάει..

  12. μονοετείς και μονοκοτυλήδονοι μαριλένα μου

  13. Ετσι, έτσι🙂

  14. και όταν ριζώσουν και πετάξουν βλαστούς θα βγάλουν χρωματιστά ανεμό-μηλα να κερνάμε τις μικρές Λυδίες

  15. It is in point of fact a great and useful piece of information. I am glad that you simply shared this useful information with us. Please keep us informed like this. Thank you for sharing.

Σχολιάστε

 
