ο χορός της βροχής…

…χορεύεται πάντα με δύο

Ike & Tina Turner – A Fool In Love Rock nº 3 [1959]

tina.jpg

download

~ από dirtyjazz στο Ιουνίου 5, 2007.

11 Σχόλια to “ο χορός της βροχής…”

  1. Προφανώς από τον Fool που τη «μπαίνει» στη Love.
    Ο πρώτος είμαι εγώ.
    😉

  2. που διακοπεύεις γέροντα???

  3. εκεί που μ’ αφηκες βρε λέρα!

  4. εγώ υποτίθεται σε άφησα να κρατάς το παραμάγαζο παρέα με μισή ντουζίνα χ-σοβιετικές…

  5. Μαζί μου είναι αι κοπέλαι. Προχθες που την έκανες με τη βάρκα λαθραία, μας τσίμπησε ένα σκαφάκι του λιμενικού παρέα με τις x-ΕΣΣΔίτσες. Τα κορίτσια τη πέσαν στους λιμενομπάτσους δήδεν και καλά πως γουστάρανε, κι αφου τους πετάξαμε για μπασμό στους σκύλους των γκρίζων υφάλων σε πήραμε κατόπι.

    Μια στάση για μπανάκι, μόνο, κάναμε και συ εξαφανίστηκες (και πήρες και τις πίτσες μαζί σου. γμτ.). Αν σου δώσω στίγμα θα μας βρεις ?

  6. εύκολα

  7. Σαρδανάπαλοι! Φεύγω μη μολυνθούν τα αγνά μου μάτια..

  8. μαίρη λίντα & μανώλης χιώτης το σιντάκι μαριλένα μου
    γνήσιο αρχοντορεμπέτικο

  9. Το κατεβάζω τώρα🙂

  10. Κοίταξτε, χριστιανοί, πώς ήταν αυτή η κοπέλα στα νιάτα της και πώς την κατάντησε σαν να χει βάλει όλα τα δάχτυλα στην πρίζα ο σαρδανάπαλος!

  11. θα βάλω τις φωνες

Σχολιάστε

 
