ζούλα σε μια βάρκα μπήκα…

…στην κοιλιά του κήτους βγήκα

εγώ ο μικρός Ιωνάς από τη νέα ιωνία που μεγάλωσα δίπλα στα ψαράδικα της προσφυγούπολης…που τίναξα τα λέπια στα δεκαπέντε μου τραβώντας από 16 κόντρα στο χαρτί της μάνας…μάννα εξ ουρανού στων τραγουδιών τα χαλάσματα…τα χρέη μου δανεικά σε τσιγγάνους τα χάρισα…ένα σκυλί ορφανό στο κατόπι τους…μα πιό πολύ αγαπώ τους τσιγγάνους της θάλασσας…

carrouseloflifecarlf.jpg

Fanfare CiocarliaCaravan

Čuckerdya pal m’re per
Čáven save miseçe!
Čuckerdya pal m’re per
Den miseçeske drom odry prejiál!

Bumcello Vs Taraf De HaïdouksCuculetsu

~ από dirtyjazz στο Ιουνίου 3, 2007.

18 Σχόλια to “ζούλα σε μια βάρκα μπήκα…”

  1. Γύρισες απ’ τη στη σπηλιά του Δράκου?
    Καλό απόγευμα🙂

  2. μόλις μπήκα..!

  3. Υπάρχουν τσιγγάνοι της θάλασσας; Για πεσ!!! Και ποιος είναι αυτός ο όμορφος στη φωτογραφία;;;
    Καλημέραναφευγειςαλλαναεπιστρεφεις😀

  4. γιατί τώρα σε γνωρίσαμε και δεν γίνεται αλλιώς
    κατάλαβες;

  5. εγώ τους συνάντησα σε ψαροχώρια της μαλαισίας και της νότιας ταυλάνδης

  6. i see… θα τα πούμε και μετά – πάμε μια βολτίτσα τώρα, να προσέχεις, φιλάκι*

  7. μπαι μπαι-πας

  8. Και γω που νόμιζα ότι η θάλασσα ανήκει μόνο σε μας του πειρατές…

  9. ρεσάλτο μπαμπέσικο στο πειρατικό του καπτεν-τζίμι σπάροου από τσούρμο μαλαίων γύφτων πειρατών…να βάφονται οι θάλασσες της νότιας κίνας μενεξεδί από το αίμα των παιδιών των κοραλιών

  10. ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΚΡΥΦΗ ΑΛΗΘΕΙΑ

    αυτοί οι τσιγγάνοι της νότιας θάλασσας ήταν οι μόνοι που πήγαν αδιάβαστοι και άκλαφτοι από το εκείνο το φονικό τσουνάμι

  11. οι φωτό που διαθέτει το παραμάγαζο δυστυχώς δεν είναι ψηφιακαί και ως εκ τούτου πρέπει να σκαναριστούν
    φτου!!! την τεχνολογία μου μέσα

  12. Έχεις φιλμ-σκάνερ? (της προκοπής…?)

  13. την τύφλα μου έχω!!!

  14. Να σου δώκω διεύθυνση να μου στείλεις τα φιλμς να στα σκανάρω😉

  15. το έχω δώσει ήδη σε φίλο γείτονα να με βγάλει από τη μανούρα
    θένκιου πάντως βρε ντερτι-σεφ

  16. dirty τι έγινες; Σε χάσαμε.

  17. dirty is HERE

  18. it seems that your rss feed is not working

Σχολιάστε

 
