βόλτα στ’ αστέρια – stellarium

Το Stellarium είναι ένα δωρεάν πλανητάριο ανοιχτού λογισμικού για τον υπολογιστή σας. Δείχνει έναν ρεαλιστικό τρισδιάστατο ουρανό, όπως τον βλέπετε με τα μάτια σας, κιάλια ή ένα τηλεσκόπιο.

stars.jpg

http://www.stellarium.org/el/

~ από dirtyjazz στο Μαΐου 22, 2007.

23 Σχόλια to “βόλτα στ’ αστέρια – stellarium”

  1. Όλο κόλπα είσαι…

  2. και κόλπα και βόλτα

  3. και πάνω απ’ όλα… περισσότερο κι από το «τζάμπα» της υπηρσίας είναι το «ανοιχτό λογισμικό»

    (free -> as free speach)

  4. θα μου τα εξηγήσεις όλα αυτά την ώρα του αποψινού μαθήματος σεφ

  5. με συγχωρειτε αν διακοπτω το ιδιαιτερο μαθημα, απλα ηθελα να πω οτι αν κανονιζεις κανα ταξιδι διαστημικο με κανα σαπιοκαραβο των αιθερων, εμενα μη με υπολογιζεις!

  6. Φτιάξε καφέ και άλλαξε αυτό το μαύρο τα μάτια μου κάνουν αστεράκια. Και τώρα που ξαναείδα το ζήτημα με τον ΑΒΕΡΕΛ σκέπτομαι να κ΄νω κάτι παρόμοιο με τον ΣΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟ.

  7. Καλά ταξίδια και αν θέλετε οδηγό εδώ είμαι…

  8. «Ο Πανηλειακός είναι ομάδα ποδοσφαίρου του Πύργου Ηλείας».
    Πως τα καταφέρνω και πέφτω πάντα στα ποδοσφαιρικά, εγώ η εντελώς άσχετη! Είναι θέμα γονιδίου μάλλον.

    Αργότερα θα δοκιμάσω να βάλω τα αστεράκια στον υπολογιστή μου.
    Υποψιάζομαι πως θα ‘ναι φοβερά.

    Επίσης αυτο το «φτιάξε καφέ» πολύ μου άρεσε. Ολο σε μένα το λένε, ας το πω κι εγώ μια φορά.
    Αντε βρε dirty κι άργησες :))

  9. άργησα αλλά γύρισα κι εγώ από τη φάμπρικα
    και χίλια συγνώμη που δεν ήμουν εδώ να σας φτιάξω και καφέ

  10. το δοκίμασε κανείς το stellarium???

  11. @pressoffer
    ότι και να κάνεις για τον ΣΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟ θα είμαι στο πλευρό σου

  12. Το δοκιμάζω σε κανα δεκάλεπτο και σου λέω εντυπώσεις.

  13. Φ-Α-Ν-Τ-Α-Σ-Τ-Ι-Κ-Ο !!!!

  14. Οντως φανταστικό! Εχει πάρα πολλές δυνατότητες, μέχρι και αλλαγή του πραγματικού χρόνου.
    Δεν μπορώ να αποθηκεύσω μονιμα την Αθήνα και μου βγαίνει κάθε φορά το Παρίσι.
    Αλλά, αύριο θα τα καταφέρω ελπίζω.
    Προς το παρόν κουτουλάω απ’ τη νύστα.
    Καληνύχτα κι ευχαριστώ🙂

  15. Καλησπέεεερα!
    που είσαι παιδί μου; τι ώρα είχαμε μάθημα?

  16. Ααα, μάλλον δεν το αποθηκεύω γιατί είμαι χρήστης στον υπολογιστή μου κι όχι admin.

    Καλησπέρα Σεφ και καληνύχτα.

  17. Καλησπέρα Μαριλένα …
    φεύγεις κιόλας?

  18. Φεύγω, φεύγω. Εχω πρωινό εγερτήριο στις 7.00

    Καλη ξεκούραση και τα λεμε αύριο πάλι.🙂

  19. οκ…

  20. Ωραίος και ο δικός σου γαλαξίας jazz-i
    Πέρασα να πω μια κ*****χτ*α που δεν είπα χθες…

    see ya!

  21. ωραίος και αυτός ο γαλαξίας😉

  22. μόνο που αυτός ο «Γαλαξίας» δεν έχει τόσο καλές τιμές duck-ι

  23. Με το ψιλοξενύχτι (γιατί μέχρι να κλεισω υπολογιστή κλπ κλπ) πήγε τρεις, έφυγε η κόρη μου να δώσει φυσική κι ουτε που σηκώθηκα😦

Σχολιάστε

 
