Ταχυδρόμοοοος

mailbox.jpg

12 Μαίου 2006, Καύκασος

Το παραμάγαζο έγινε σήμερον αποδέκτης του κάτωθι τηλεφωνικού μηνύματος (sms) :

«ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΕΣΗΕΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ – ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ – ΜΕ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΣΟΜΠΟΛΟ .

ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ Κ.Π.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ STAR CHANNEL»

Η απάντηση της ημέρας : «Αγαπητή Κ.Π. μας συγκινεί ο τρόπος προσέγγισης μα φοβάμαι πως θα σε πληγώσω καθώς ο dirtyjazz και η φαμίλια του έχουν αποφασίσει να στηρίξουν δυναμικά το ψηφοδέλτιο του συνάδελφου Πίκου Απίκου, συντάκτη της εφημερίδος ΤΡΕΧΑ ΓΥΡΕΥΕ. Ισως μία άλλη φορά αγαπητή Κ.Π.»

Προσφορά της ημέρας :

PLAYERS – «From The Six Corners»

players.jpg

1. What’s Your Problem
2. No Big Deal
3. Wonderful
4. It’s Not Over Now
5. Little Things
6. Find Your Way
7. All The Good Things
8. Alone
9. Nobody Told Me
10. Isaac’s Boogaloo
11. Quinta Del Sordo
12. Liberation

download

Μικρή αγγελία της ημέρας : Ζητείτε καλλίγραμμη ντάμα να συνοδεύσει τον κλειδοκράτορα του παραμάγαζου στο αποψινό πάρτυ της Φιλελεύθερης Συμμαχίας (και φυσικά να του πληρώσει τα ποτά γιατί οι φραγκοφονιάδες liberals δεν κερνάνε)

~ από dirtyjazz στο Μαΐου 17, 2007.

255 Σχόλια to “Ταχυδρόμοοοος”

  1. «ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ»

    Tώρα αυτό είναι όνομα συνδυασμού; Δηλαδή για τί θα ήταν, για τη σωτηρία του πασχαλινού οβελία;

    Εκτός και αν έχουμε τίποτις ενοχές, λέγω…

  2. καλά το γραμματοκιβώτιο δεν είναι τρέλλα?

  3. шально

  4. crazy είσαι και φαίνεσαι…χοχοχοχοχοχο

  5. 😉

  6. Τρέλα μόνο? Υπέροχο είναι!
    Καλέ, πάρε μέρος στο συνδυασμό να γίνεις κάποτε Πρόεδρας να έχω και μέσον! Μια ζωή, κανέναν εγώ??

  7. @μαριλένα φαντάζομαι χάθηκες λόγω γενεθλίων…
    όσο για τις φετινές εκλογές στηρίζω Πίκο Απίκο με πίεση…

  8. Καλά τότε, δεν επιμένω. Ναι, ναι είχα προετοιμασίες γενεθλίων με τουρτα παγωτό και επιμελείς ενδοσκοπήσεις.
    Σήμερα θα φάμε την τούρτα, τα αποτελέσματα των ενδοσκοπήσεων του χρόνου πάλι, να ‘μαστε καλά😀

  9. Я предвижу женщин

    … τη δέσμευση σου μέσα!
    (και μετά σου ζητάνε να κατέβεις στις εκλογές)

  10. το αυτό επιθυμούμε και δι εσάς αγαπητή

  11. ματάκια καλτσόβρακε θα σε κάνω παράρτημα πως όλα τα κάνεις για τες γκόμενες

  12. Η άτιμη η φύσις μου, καταλάβατε γιατρέ;

    (εν τω μεταξύ, με τα κυριλλικά θα μας νομίσουν για τίποτις μαστροπέους που νταλαβερίζονται χωρίς τιμολόγια, αν με εννοείτε νταβάριτς. Κινδυνευουμε να παρεξηγηθούμε σφόδρα)

  13. Καλτσόβρακε, πολύ σε εκτιμώ από τότε που σου ‘χα στειλει μειλ για να σε ρωτήσω αν σε πειράζει να δημοσιοεύσω ως υπογραφή (σ’ ένα φόρουμ που έγραφα τω καιρώ εκείνω), μια πολύ ωραία φωτό που είχες ανεβάσει στο blog σου.
    Αψογος. (Κι ας είσαι ματάκιας, όπως σου λεει ο dirty. Kaτι θα ξέρει, δε μπορεί :p)

  14. 🙂

    «Να με θυμάσαι». Χαχαχαχα.

    Αοοοοόματος

  15. σύντροφοι & συντρόφισσες εδώ δεν ερχόμαστε μόνο για να βγάζουμε τα σώψυχά μας αλλά και για να κάνουμε download και κανένα αλμπουμάκι από τα λαθραία που προσφέρει το παραμάγαζο

  16. Tα κατεβάσαμε (που λένε) αλλά θα τα απολαύσομαι στο απίτι με ακουστικά.

  17. ε ρε πότε θα μπουκάρουνε στο παραμάγαζο και θα μας κάνουνε βούκινο???

  18. Είναι ένα θέμα αυτό. Σοβαρά τώρα.

  19. I know ταβαριτς

  20. μη στεναχωριεσαι dirty.
    θα τα ανεβαζεις απο τη φυλακη. 😆

    παντως να ξερεις γενικα, «ψαχνονται» περισσοτερο δισκοι που εχουν μεγαλο εμπορικο ενδιαφερον.
    τα δικα σου ειναι λιγο ηχοι απο παραλια και μεσα δωματιο.

  21. α, το εχεις σκεφτει ποσοι πικοι απικοι εγιναν αργοτερα πανοι σομπολοι;

    τον ξερεις καλα;
    τον εμπιστευεσαι;

  22. @μουργος
    πότε μπήκες
    πότε γέμισες τον τόπο μουτζούρες
    πότε βγήκες
    ούτε που σε κατάλαβα
    ή κοιμόμουνα βαριά ή πολύ αλαφροπερπάτητος είσαι αδερφάκι μου

  23. Κατούρησε και στη γωνία και δεν πήρες χαμπάρι…
    εμ! σβήνεις και τα φώτα μη και σε δούμε…
    😉

  24. και μπούκαρε στο παραμάγαζο για να με πεί παραλία και μέσα δωμάτιο…ποιός; ο κατεδαφιζόμεθα

  25. Παρεξήγησις: ΛΙΓΟ απ΄το ένα και ΓΙΛΟ απ΄το άλλο σε είπε…

    πάντως το «καταδαφιζόμεθα» του ταιριάζει (μπράβο! θα το υιοθετήσω… thanks dirty!).

    Ερώτηση: Πόσοι άλλοι συνδυασμοί βάζουν εκτός του Σόμπο?

  26. ρε γαμωτι μου, γιατι παρεξηγουμε τοσο! 😦
    ρε βρωμικε για καλο το ειπα.
    ουφ, δεν σε ειπα και σακατη.

    και μη λες σε μενα «μπουκαρε», ετσι;
    ανοιχτα ηταν!👿

    ηταν να σου πω και μια καλη κουβεντα για το απιστευτο «Darker Than Blue» -απο χθες το ακουω συνεχεια- αλλα δεν τη λεω!!!!!!

    σεφ, για να ξερω και γω, σε ποσα μπλογκ πας καθε μερα και χυνεις το δηλητηριο σου για μενα;
    μητσοτακης εχεις καταντησει!!

  27. όταν σκάσουν και τα υπόλοιπα sms θα σου πώ και τον αριθμό των συνδυασμών σεφ
    προς το παρών τον αγνοώ

  28. Έλα βρε dirty άσε τα ψόφια… τα αγνοείς! Από εσένα περιμένω μόνο αλήεθειες…

    Μητσοκάτης (φτου!) είσαι και φαίνεσαι κ. «κατεδαφιζόμεθα» (φτου!)

  29. όχι να την πεις την καλή κουβέντα ρε μούργο να την πείς
    εδώ κοτζαμ δαβαρακης κόπιασε στο παραμάγαζο και μας κοπλιμεντάρισε

  30. Ο γλυκόλογος που αναφέρεις παραπάνω έχει το όνομά του φάτσα κάρτα ή το «ανάρτισες» ιδία βουλήσει?😉

  31. α όλα κι όλα το παραμάγαζο τους προσέχει τους καλούς πελάτες

  32. Σωστόοοοοοοος!

  33. πάρε παράδειγμα εσένα και το μούργο
    στα όπα όπα σας έχει το παραμάγαζο
    να μην πώ για το παπί που όλο παραγγελιές είναι
    έχετε και παράπονο βρεεεεεε ρεμάλια?

  34. Αν θέλεις μη τα κάνεις…

    (μούργο ετοίμασε βαλίτσες, πάς ταξίδι με ιδιωτικό καφετζή)…

  35. καλά ντε…λέμε και καμιά λακαμία να περναει η ώρα ρε σεφ
    και μην του βάζεις ιδέες του «κατεδαφιζόμεθα»

  36. και αφου δεν το λέει ο μούργος θα το πω εγώ ξαναμανά :
    TO DARKER THAN BLUE είναι Α-Ρ-Ι-Σ-Τ-Ο-Υ-Ρ-Γ-Η-Μ-Α

  37. Τώρα το ακούω… καλό είναι!

  38. Το I’m your puppet αρέσει και στις μικρές μου

  39. πόσες έχεις βρε θηρίο?

  40. ευτυχως εργαψε ο dirty αυτο που θα εγραφα εγω για το DARKER THAN BLUE (αν δεν ημουν τσατισμενος απο τη συμπεριφορα του παραμαγαζατορα)

    και για κατσε λιγο.
    λιγα αφηνουμε στο κωλομαγαζο σου τοσο καιρο.
    χαθηκαμε απο ολα τα μαγαζια και καθε βραδυ τα ακουμπαμε εδω.
    και να μας τη λες και απο πανω!!!!!!!!!!!

    μεχρι και με το παπι τα εβαλες!!!!!
    γιατι τολμησε -τοσο καιρο πελατες- να κανει μια παραγγελια.

    Υ.Γ. (αν τα εβαζες μονο με το σεφ, θα ημουν μαζι σου! )

  41. ταπεινά – ταπεινότατα ελατήρια με ωθούν να συμπαραταχθώ με το μούργο σε μιά νέα Ανίερη Συμμαχία

  42. @μούργο(ψιθυριστά) : έχεις κανένα κέρινο κουκλάκι του σεφ? – βελόνες έχω εγώ μη νοιάζεσαι

  43. αρχιζεις και διορθωνεσαι🙂

    περιμενε σημα μου εν ευθετω χρονο
    (εγω τον σεφ τον αισθανομαι σαν τον σομπολο του μπλογκ μας)

    και ΝΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΟ ΠΩ

    ΚΑΝΤΕ ΤΙΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΣΑΣ ΝΥΧΤΕΣ ΣΑΣ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΕΣ
    ………….»DARKER THAN BLUE»……………
    ……ΤΟ ΜΑΣΤ ΤΟΥ ΦΕΤΕΙΝΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ……..

  44. ασε, εχω δοκιμασει
    δεν τον πιανουν αυτα τον τρισκαταρατο!!
    θα σκεφτω και σου λεω!

  45. διορθώνομαι γιατί δεν έχω καμία όρεξη από παραμαγαζάτορας να καταντήσω καφετζής στη νήσο βόρνεο με τσι ανθρωποφάγοι

  46. το μπεστ του άλμπουμ κατά την ταπεινή μου άποψη είναι το «Baltimore» by far

  47. Στην ερώτηση του «πόσες έχεις ρε θηρίο» είναι τρεις.

    Στις υπόλοιπες κακίες αξίζει η λήθη…
    …(και το redirection των αποθηκευμένων σχολίων σε ανθρώπους που θα εκιμήσουν τις γνώσεις μου)…😉

  48. σεφ θα σε πείραζε να σε λέω Ανέστη Βλάχο ???

  49. Κάστε, να βάλω δυο τρεις ακόμα στη λίστα παραληπτών…
    ΠΣ, ΣΚ, ΝΧ …

  50. Αφού αποφασίζεις να συνταχθείς με το μούργο σου ταιριάζει το «κατεδαφιζόμεθα»!!!😀

  51. τους ΠΣ και ΝΧ τους ξέρω ο ΣΚ ποιός είναι ανέστη?

  52. παρα πολυ καλο αλλα μου αρεσουν τα περισσοτερα.
    το εχω στο repeat απο χθες.

    και το mango walk- in the crowd και αλλα.
    το καλο ειναι οτι ακουγεται πολυ ευχαριστα
    κυλαει πολυ ωραια.

  53. …ΠΡ, ΕΣ, ΑΔ, … (κάτσε έχω κι άλλους) …

  54. ασε ασε το θυμήθηκα

  55. ανεστη με ΣΚ εννοεις σκατα στα μουτρα τους;

  56. Χαίρομαι που θυμάσαι!…

  57. το σημερινό των Players το κατέβασες ???

  58. Σε ποιόν μιλάς και πώς τον ονοματίζεις?
    Πώς με λένε εμένα?

    (ΣΚ σημαίναι Σκατά Κιαπόσκακα)

  59. το κατεβασα αλλα δεν μου παει ακομη να βγαλω το νταρκ.
    κολλησα!!!!!!
    δεν το εχω ακουσει ακομη

  60. ορθή επανάληψη: ΣΚ σημαίνει Σκατά Κιαπόσκατα

  61. είναι σκέτο dirty
    και μια και μου θύμησες τον ΣΚ έπρεπε στο χθεσινό ποστ με τα οχήματα να βάλω και μια λέξους που είχα από το κίεβο

  62. τί έγινε ρεεεεε?
    κάνετε και απογευματινά 0-100?

  63. Όχι ρε dirty να μοιραζόμαστε το ίδιο όνομα… Καλύτερα να μ’ έλεγαν Μαρία και να’ μουν ράφτρα στη Κοκκινιά…

  64. μαρία? μαρία?
    δεν θυμάμαι καμιά μαρία που να έδινε αβέρτα κόσμο στους γκεσταπίτες

  65. καθε πεμπτη εχει λαικη απογευματινη για τα 0-100
    (μετα απο απαιτηση πολλων αναγνωστων)

  66. Όταν θέλεις όμως είσαι πραγματική λέρα!!!
    τύφλα να’ χει η λάσπη μας…

  67. πρέπει να’σαι πολύ λέρα για να κυβερνάς γαλέρα που λέγαν και οι αναρχοπαπούδες μας σεφ

  68. ρε derti αποφασισες να βγεις στο προσκηνιο;

    εισαι ηδη στο τοπ 100!

    τωρα καταλαβα γιατι σε πειραξαν τα «παραλια και μεσα δωματιο»

    ηθελες σαλονι τελικα!!!

  69. Επιτέλους γυρίσαμε στα παλια… (Σεφ – μη το ξεχνας αυτό)

  70. εξάλλου με τοσους λεχρίτες συγχρωτίζομαι καθημερινώς ρε σεφ
    λες να μην κόλλησα το κατιτίς μου κι εγώ?

  71. πού ρεεεεε??????
    πάω σφαίρα να με καμαρώσω

  72. #40 στην ελλάδα βρε γκάβακα!

  73. στο 40?????
    καλά δε ντρεπόμαστε ρεεεεεεεεέ

    πάω στα options που με έμαθε ο πολύ καλός μου φίλος μούργος να βάλω το παραμάγαζο στα ρωσόφωνα μπλογκς

  74. κωλοέλληνες δεν ξέρετε να εκτιμάτε
    το παραμάγαζο βάζει πλώρη για την τέως σοβιετία που έχει και δίμετρες μπλόγκισσες

  75. 40 να’ναι οι μέρες σας κοντοπόδαροι κομπλεξικοί ελληνάρες

  76. Αν το βάλεις τα στατιστικά θα παίξουν από αύριο και επειδή η τεως σοβιετία έχει και βουτσαράδες μπλόγκερ θα βρεθείς στο #1782 (μη πω και πιο κάτω)

  77. ασε ρε ιζνογκουντ
    νούμερο ένα θα με κάνουν οι δίμετρες μόλις με δουν

  78. αφού είμαι φτυστός ο τζόρτζ μούργος

  79. Μα γι’ αυτό το λέω!

  80. μίλα ρε μούργο
    τη συμμαχία μου μέσα

  81. επειδή το παραμάγαζο δεν διαθέτει κονδέρ θέλει πολύ ως το 100?

  82. Αφού σου είπα ότι τα πράγματα είναι πολύ απλά (και δυστυχώς δεν κάνω πλάκα). Θέλεις να ανέβεις?

  83. ελα dirty, ανεβαινεις .
    εισαι στο 9 τωρα!!!!!!

  84. άντε ρε μούργο έτσι μου’ρχεται να σου βγάλω και αντικλέιδι για το παραμάγαζο

  85. ενταξει, ενα αστειο εκανα για να ανεβασω τη διαθεση 😆

  86. Έρχεται και σαββατοκύριακο! Μια χαρά για τη πρώτη πεντάδα. Γουστάρεις?

  87. σκέφτομαι να το πάρω το παραμάγαζο από την κυψέλη τώρα που έγινε μαξαζί γωνία και να το πάω γλυφάδα

  88. ρε dirty, μου φαινεται θα σε λεμε derti για το τοπ-10!

    θελεις να το κανουμε Νο 1 σε λιγες ωρες;
    να βρωμισει και να ζεχνει η κορυφη της wordpress!!!!

  89. να την αφήσω την κωλο-υπόγα και να βρώ κάτι πιό λουσάτο στην παραλιακή

  90. όχι πολύ καλέ μου φίλε μούργο( να ακούει ο ιζνογκούντ και να σκάει) εγώ θέλω να πάω ψηλά με την αξία μου

  91. Είσαι αρκετά φελός? Μήπως σκατό?
    Αν όχι δεν γίνεται να επιπλέυσεις με την αξία σου…

  92. άκου τώρα τι θυμήθηκα…
    όταν είχαν πρωτοβγει τα κινητά υπήρχαν κάτι παραμάγαζα καλή ώρα που κανόνιζες όταν ήσουν κάπου και ήθελες να πουλήσεις μούρη να σου τηλεφωνούν κι εσύ να μιλάς δήθεν με κάποιον και να λές ότι παπαριά σου κατέβαζε η κούτρα

  93. και αν ήμουν αρκετά φελος θα ήμουν ήδη στο ψηφοδέλτιο του ΠΣ και θα έστελνα sms σε ξανθιές συναδέφισσες του star channel

  94. Αφού δεν είσαι φελός και σκατό ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΠΛΕΥΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΣΟΥ… γι’ αυτό αν θέλεις άσε τη «τεχνολογία» να σε οδηγήσει…😉

  95. άρα ο ποιητής που έλεγε «εγώ με την αξία μου κι εσείς με τα λεφτά σας» έφαγε τα σκατά της τεχνολογίας και άραξε

  96. Καλά δεν επιμένω…

  97. κάτι τέτοιο…

  98. και τί θα μου κοστίσει αυτή η εξυπηρετησούλα κύριε ανέστη???

  99. ρε, παρα παρα πολυ καλε μου φιλε dirty, φαντασου καποια στιγμη να αποδειχθει οτι τα νικ dirty, μουργος, σεφ, aa-duck κ.λ.π. ειναι ολα δικα σου και οτι μονος σου τα εγραφες ολα αυτα!!

    θα γινεις περιζητητος.
    θα σε κυνηγανε ολες οι φοιτητριες ψυχολογιας για να κανουν το μαστερ τους!!!!!!!!!!

  100. 100!

  101. το μούργο δεν ακούω και μου βρωμάει
    κάποια σκατοδουλειά ετοιμάζει είμαι σίγουρος

  102. θα φτιαχνεις καφεδες για δυο! 😆

  103. Yes!… λοιπόν η εκυπηρέτηση γίνεται πάντα δωρεάν και μόνο σε φίλους. Και οι φίλοι δε με λένε Ανέστη. Κατάλαβες Νέστωρα (Μάτσα)?

  104. δεν το είπα ο πούστης δεν το είπα????
    γι’αυτό δεν μίλαγε τόση ώρα

  105. Γιατί εμείς είμαστε υπεράνω χρημάτων…

    … εσύ πόσα θα έδινες;😉

  106. 5000 ρούβλια είναι καλά ???

  107. Για το #25 καλά!…

  108. τον ορέστη μακρή στην κάλπικη λίρα μου θυμίζεις άτιμε σεφ

  109. Άσχετο: σε ενδιαδέρει μόνο η κατάταξη της wordpress ή θέλεις να ανέβεις και σε άλλες?

  110. (ο μακρής ήταν αυτός που στο τέλος αγόρασε την κάλπικη λύρα – ή κάνω λάθος;)

  111. θέλω να μπω και στο ψηφοδέλτιο της Φιλελεύθερης Συμμαχίας

  112. τίποτα δεν σου ξεφεύγει παραδόπιστε σεφ

  113. οταν τα ελεγα εγω, χυμηξατε ολοι να με φατε!!!!!!!!

    ενα σου λεω dirty, θα σου βγαλει την ψυχη!!!!!!

    και δεν ειδες τιποτα ακομη!!!!

    στα λεφτα να τον δεις!!
    βαλε κατι ακομη
    δεν βγαινω,
    ξερεις οτι το κανω μονο για σενα
    και αν ηταν αλλος θα του επερνα τοσα
    κοκ

  114. Τελος πάντων… πάω να φάω με τις 4 γυναίκες της ζωής μου.
    Αν θελήσεις κορυφή πες το… (όλα τζάμπα – ξαπουλάμε)

  115. να σου πω την αλήθεια καρδιακέ μου φίλε μούργο τον κατάλαβα από την πρώτη στιγμή τι αγιογδύτης είναι

  116. τώρα που καταχωρήθηκα στα ρούσικα μπλόγκια βουρ για την πρωτιά ταβάριτς

  117. το παραμάγαζο άνοιξε τις πόρτες του στην κόκκινη πλατεία φάτσα στο μαυσωλέιο
    περάστε κόσμε!!!!

  118. dirty, του εφτιαξα σπεσιαλ ποστ σημερις
    ριξε μια ματια!!!
    (σκετο dirty ετσι, εχει παει για φαι ο σταρενιος)

    παντως με τη κινηση που εγινε σημερα σε λιγη ωρα θα ανεβεις ψηλα.
    να καταλαβεις καθε κλικ απο καθε ατομο μετραει σαν view.
    εχουμε πανω απο 100 σχολια -τα δικα σου κλικ δεν πιανονται-
    αρα τα δικα μου και του σταρενιου ειναι πανω απο 250 κλικ.

    βαλε τα αλλα κλικ και τα αλλα ποστ που εβαλες.

  119. έχω πάει στις ρώσικες τις λιστες ρε μούργο για να ξέρεις

  120. θεικό το ποστ του κροταλία σεφ-ιδόκορμου

  121. πάω κι εγώ να ταίσω τη φαμίλια και επιστρέφω δριμύτερος

  122. πολύ μούγκα έπεσε στο παραμάγαζο…
    όλοι στο λίμπεραλ πάρτυ πήγανε???

  123. Γυρισα. Είδα τις βρωμιές που εκστομίσατε για μένα. Αλλά τι να περιμένει κανείς από τον dirty-jazz – Μίνως-Μάτσας (νέστωρας) και Υιος.

    Χαιρετήσματα,
    Ανέστης.

  124. To δικό μας πάρτυ τέλειωσε. Φάγαμε και τούρτα, αλλά ξέχασα να πάρω αναψυκτικά, αν είναι δυνατόν!
    Ο κακός Μάτσας ήταν ο Αρτέμης όχι ο Νέστορας. Ο Νέστορας ήταν ο λαογράφος.
    Καληνυχτίζω.:)

  125. τα αποφόρια σου να προσέχεις που αφήνεις σεφ γιατί ο ρακοσυλλέκτης μούργος σε έβγαλε παράρτημα

  126. καληνύχτα μαριλένα και να σε βλέπουμε

  127. ποιος νεστωρας ρε σεφ;
    καλα σου τα ειπε η μαριλενα.

    εχεις παθει συγχυση,
    λειπει και το παπι να σε υπερασπισει 😆

    dirty, ακουω το σημερινο.
    καλο αλλα οχι σαν το προηγουμενο.

  128. λοιπόν μούργο μόλις μου έστειλαν μειλ από το περιοδικό ΡΗΞΗ και μου ζήτησαν άδεια να αναδημοσιεύσουν το post που είχα στήσει για τους καφετζήδες του starbucks
    κι εγώ τζάμπα περίμενα τόσο καιρό να με ανακαλύψει ο τσαγκαρουσιάνος

  129. μπραβο dirty, αργα και σταθερα κατακτας την κορυφη.
    ο αγωνας τωρα δικαιωνεται!!

  130. η ΡΗΞΗ βγαίνει στα ρώσικα???

  131. αμα το μάθει ο σεφ θα ζητήσει ποσοστά και να μου το θυμηθείς

  132. αφησε σχολιο σε αυτο το ποστ;

    αν αφησε την γαμησες!!!
    θα τον πληρωσεις χρυσο!!!

  133. αργώ νομίζεις να του το σβήσω του αγιογδύτη

  134. ενω εγω τι ειχα ζητησει και ειχα παρεξηγηθει
    κατι παλιοκαφεδες.
    αστεια πραγματα 🙂

  135. καλό δεν ήταν αυτό με το φαρδύτσεπο κοστούμι που του έγραψα?

  136. έλα μου ντε για έναν παλιο-φρεντουτσίνο σε παρεξήγησα

  137. καλά που αυτοί της ρήξης διάβασαν μόνο το ποστ και δεν κατρακύλησαν στο βούρκο που κρύβουν τα σχόλια που φιλοξενεί το παραμάγαζο

  138. μην το κανεις.
    τζαμπα κοπος
    ηδη θα εχει κανει μπακ-απ.
    δεν τον πιανεις σε αυτα.
    ο θεος μαζι σου τωρα!!!!

    εδω ετρεχε στα δικαστηρια τη μανα του γιατι για ενα μηνα δεν τον θηλασε μικρο (ηταν αρρωστη η κακομοιρα) και ζητουσε αποζημιωση

    τα σχολια ΘΕΙΚΑ.
    (ηδη απαντησα στο ποστ)

  139. τη θυμάμαι αυτή τη δικαστική διαμάχη την είχε καλύψει ο σόμπο

  140. και τωρα , δεν θελω να σε τρομαξω, εξαφανιστηκε γιατι συζηταει με το δικηγορο του για αγωγες.

    σε μεγαλο ποταμι επεσες dirty.

  141. έτσι και μπει κανένας και διαβάσει τα σχόλια όχι στη Ρηξη αλλά πρώτο τραπέζι στα παρατράγουδα της ανίτας το βλέπω το παραμάγαζο με όλη την παρέα

  142. με εκείνη τη νυφίτσα τον κούγια φαντάζομαι θα στήνει κολεγιά

  143. ρε θα χεστουμε στα λεφτα!

    βαζε μια ταμπελα στο τελος καθε ποστ
    τα σχολια που γινονται δεν απηχουν , ουτε αντιπροσωπευουν το επιπεδο και τις αποψεις των ποστ.

    τα αφηνω γιατι ειμαι κατα της λογοκρισιας.
    ετσι ψιλο-καλυπτεσαι.

  144. ευτυχώς γράφει και κανα επιπεδάτο ο σεφ και κρατάει τα προσχήματα το παραμάγαζο

  145. αυτο το σχολιο σβηστο γρηγορα πριν το κανει μπακ-απ

    με τον σεφ ισχυει αυτο που λενε οι αμερικανοι μπατσοι
    εχεις δικαιωμα να μη μιλησεις, μπλα μπλα αν αν μιλησεις μπορει να το χρησιμοποιησω εναντιον σου.

  146. ποιός ο φιδοπουκαμισάς???
    (όπως λέμε μαυροπουκαμισας)

  147. κυριοι, σας γνωριζω οτι απο εδω και περα θα συνομιλητε μαζι μου , οσον αφορα τον πελατη μου κ. Σεφ

    και σταματηστε αυτο το αστειο,
    μην ερθω εκει και σου κανω το παραμαγαζο καλοκαιρινο.

  148. να τα μας
    πλάκωσε η νυφίτσα με τον φιδοπουκαμισά ντουέτο

  149. πίσω απο τις λέξεις κρύβεται ο alexis

  150. dirty, εγω λεω να την κανω, δεν θελω πολλα μπλεξιματα
    πως ειχε πει ο χατζηχρηστος «δεν σε ξερω δεν με ξερεις , υποφερω και υποφερεις»

    το παιχνιδι εχει χοντρυνει!!

  151. όταν λέτε καλοκαιρινό κύριε αλέξη μας εννοείτε πως θα μας το πάτε παραλιακή γλυφάδα μεριά?

  152. ναι ρε μούργο?
    πρώτα με έμπλεξες και τώρα το στρίβεις δια του αρραβώνος?

  153. οχι ρε δεν φοβαμαι, αλλα δεν αντεχω αλλη μια σειρα αγωγων .
    ξερεις μεχρι τωρα που εχουμε το μπλογκ, ποσα κεφτα τον εχω πληρωσει;
    πολλα, παρα πολλα.
    και εκρεμουν και κατι αγωγες για συκοφαντικη δυσφημηση.
    κουραστηκα!
    αυτο ειναι μονο.

    αλλα αν υπαρχει λογος θα κατσω.

  154. anyway
    να καταθέσω μία συμβιβαστική πρόταση?

  155. λεγε και σου πω αν εχεις ελπιδες

  156. κύριε αλέξη με ακούτε ή πηδάτε τίποτα κάγκελα για να μπουκάρετε με τη σμβία σας στο παραμάγαζο???

  157. λεγε φτηνε παρα-μαγαζατορα!
    (σεφ, δεν σου ελεγα οτι θα ξεμπερδεψουμε ευκολα με δαυτους)
    αντε λεγε!

  158. Ρε ντέρτι (σε γράφω ελληνικά γιαπί πλέον σε κάνω μεγάλο ντέρτι)…

    Ξέρεις με ποιον έχεις να κάνεις;
    Κάτι πήγε να σου πει ο μούργος μα δεν το κατάλαβες…

    Τα περι απoθήκευσης είναι αστεία. Ο «σεφ» δεν χρειάζεται αποθηκεύσεις και τα τοιαύτα. Γιατί ο «σεφ» γνωρίζει όχι μόνο αυτά που ξέρουν ή νομίζεις ότι ξέρουν όλοι οι άλλοι, αλλά πολύ πολύ περισσότερα. Πχ. ότι είσαι ένας καπιταλιστής και μισός: καθότι περιλαμβάνεσαι στο 1% των ελλήνων σχηστών που χρησιμοποιούν τον internet explorer 7 του γνωστού μπίλη (δεν νομίζω να κάνα λάθος!). Μπαίνεις στο δίκτυο με κυκλώματα του (π)ΟΤΕnet.

    Αυτά μόνο για αρχή! Το history του ρουφιάνου explorer σου για τις διαδικτυακές επισκέψεις σου το τελευτείο 15-μερο είναι πολύ μεγάλο για ένα σεμνό και ταπεινό σχόλιο.

    Δυο λέξεις θα πώ…

    α. Respect.

    β. Omerta.

    PS.
    τους δικηγόρους τους έχω χ3σμ3νους. Το δίκιο μου το κανονίζω μόνος μου. (σβήνε τώρα… να δω τι θα προλάβεις!)

  159. σκέφτομαι να εισάγω το παραμάγαζο στην παράλληλη κεφαλαιαγορά και επειδή αναγνωρίζω πως μεγάλο μερίδιο της επιτυχίας την οφείλω σε σένα πολύ καλέ μου φίλε μούργο, στον κύριο σεφ και σε εκείνο το κουζουλό το πτηνό αποφάσισα να δώσω από 30% των μετοχών σε σας τους δύο και ένα 10% στην περιστέρα

  160. όπα όπα, όπα όπα, η καρδιά μου η σωρώπα !!

    …που λένε και στο χωριό του μούργου.

  161. Εντάξει μούργο.
    Τα πήραμε κι απ’ αυτόν…

  162. Απλό ήταν …

    Σε ποιο θα πάμε τώρα?

  163. όρε μανούλα με τί κοζα νόστρα πήγα κι έμπλεξα το ορφανό

  164. Και στη ξαδελφούλα μου δεν θέλω τσιγκουνιές…
    Και επειδή είμαι και δίκαιος οι μετοχές θα πάνε ισότιμα και στους πέντε!

  165. ρε dirty, εισαι σκληρο καρυδι παντως.
    εγω νομιζα πως θα ξεμπερδευαμε πιο ευκολα.

    τα λεφτα θα τα εχεις σε μια κοκκινη βαλιστα.
    το ακριβες ραντεβου θα το μαθεις με νεοτερο μηνυμα.

    σεφ, κανονισε τον επομενο.

    παντως εισαι πολυ καλος παικτης.
    ο καλυτερος μεχρι τωρα!
    α, το καλο να λεγεται!

  166. έβαλες και τον alexis στη μοιρασιά ρε σεφ?

  167. Τι καλός?

    Μόνο μουσική και μερικές φωτό…

    πού ‘σαι … τις μηχανές τις αφιέρωσες στο μούργο
    τις κυρίες σε παρακαλώ να τις αφιερώσεις στην αφεντομουτσουνάρα μου…

  168. Όχι βρε

    1. μούργος
    2. σεφ
    3. παπάκι
    4. εσύ
    5. ο Σόμπο!

  169. ρε γαμώτο τις έχω υποσχεθεί στον καλτσό τις θηλυκαί

  170. ρε dirty, επειδη σε συμπαθησα θα σου πω.
    ο κουγιας παραλλαγη ηταν (το παπι ηταν)
    γι’ αυτο ειναι εξαφανισμενο σημερα.

    παντως αν θελεις -και αν συμφωνουν και οι αλλοι- επειδη μας προσεφερες καλη μουσικη- μπορεις να μπεις στην ομαδα,
    καλη, ευκολη, ξεκουραστη (αβαδιστα) δουλεια .
    με σενα ζοριστικαμε λιγο

  171. μπουαχαχαχαχα και ο σόμπο ήτονε στο κόλπο απο την αρχή ρε λαμόγια του κερατά????

  172. Για την ακρίβεια είναι κολητός του μούργου (του φίλου σου)

  173. ρε σεφ, τι μαλακιες λες;
    ποιος ειναι ο σομπο που θα παρει μεριδιο
    πας καλα ή θα σκωτωθουμε εδω μπροστα στον πελατη!!!!!!!!

  174. 162 [!] comments! Σοβαρολογείτε; Με λευκά γράμματα-ψείρες σε μαύρο φόντο; [Ναι, ξέρω, CTRL+ροδελίτσα… Αλλά ου γαρ έρχεται…]

    Τες πα. Οικοδεσπότα, κι εγώ με τον Πίκο είμαι.

    Όσο για το άλλο: «Καλλίπυγος νεαρά; Μα νομίζω ότι αυτές τις κερνάνε επί τόπου οι χουβαρδάδες… Όχι; Τι πάλι με ιδεολογία θα τη βγάλουμε; Αν είναι έτσι τότε θα είχαμε πάει και στο μπλογκοπάρτυ…»

  175. α ρε φιδοπουκαμισάδες που είχα μπάσει ο γκάβακας στο παραμάγαζο

  176. (και τι θα πει «τις έχω υποσχεθεί στον καλτσό τις θηλυκαί» ?)
    (δεν κατάλαβα ?)
    (ποιός είναι ο κάλτσο ?)
    (να του κάνουμε κι αυτούνου ένα ντου να μάθει όσα δε ξέρει για τον εαυτό του … που θέλει και «θηλυκαι» …)

  177. χρήστο δεν πιστεύω να ζητήσεις κι εσύ μετοχές από το παραμάγαζο???

  178. κρύβε λόγια κύριε μεγαλομέτοχε

  179. Για ξεπροβόδισε το χρήστο ρε μούργο να σφυρίξω δυο σύμφωνα του γκάβακα…

  180. μαύρα κοράκια βλέπω να πεταρίζουν πάνω από το παραμάγαζο

  181. αστα αυτα ρε σεφ, ο dirty ηταν ενταξει.
    μουσικη σπεσιαλ προσφερε.
    αφιερωσεις εκανε.
    ασε τις μαγκιες και ας μας πει αν θελει να μπει στο κολπο!

  182. Λοιπόν αι «θηλυκαί» είναι «δικαί» μου -το πολύ πολύ να δεχθώ συν-αφιέρωση για να μη σε κάνω ρόμπα στο ξένο άνθρωπο γιατί γνωρίζω ότι η τιμή είναι μεγάλο πράγμα (όλοι τη πλερώνουν χρυσάφι… σε εμάς!)

  183. Και αν θέλεις να μάθεις τη δουλειά, έμπα στη παρέα μας φαντάρε, κάτσε, κι ένα ποτηράκι βάλε…

  184. (σε προσκαλούμε και στο σπίτι σου!!!)

  185. απο dirty jazz θα γίνω dirty roba ????
    τί έκανα ο δύσμοιρος???

  186. σπίτι μου???
    θα μπουκάρετε και στο φτωχικό μου δηλαδή???

  187. Τάφε έφη σεφ και φευ! έφυγε…

  188. τι είναι το firefox σεφ?

  189. Ορθή επανάληψη:

    Τάδε έφη σεφ και φευ! έφυγε…

  190. Καλά μας δουλεύεις ρε dirty?

  191. όι

  192. ΣΟΒΑΡΟΛΟΓΕΙΣ ότι δεν ξέρεις τι είναι ο firefox?

  193. ρε dirty, σκεφτηκαμε να καλυψουμε ενα μεγαλο κενο που υπαρχει στο διαδικτυο.
    προστασια.
    σε ολα τα αλλα υπαρχει
    στη νυχτα, στη πολιτικη, παντου.
    ετσι δειλα δειλα ξεκινησαμε.
    ζητησαμε να μπουμε και σε κοινοτικο προγραμμα.
    δεν μας απαντησαν ακομη.

  194. Και έχεις γυρίσει όλο το κόσμο τρομάρα σου!…

  195. με αεροπλάνο γύριζα ρε σεφ οχι με λαπτοπ
    σχωράτε τη γκαβομάρα του ορφανού

  196. Αγγλικά ξέρεις?

  197. ξεύρω

  198. Διάβασε αυτό, κατέβασέ το και εγκατέστησέ το. Για να κινείσαι στο internet με μεγαλύτερη ασφάλεια (ίσως και ταχύτητα). Το πρόγραμμα είναι open source (αν δεν ξέρεις τι είναι αυτό, είσαι καπιτάλα του κερατά και κακώς ασχολούμαι μαζί σου) και σύμφωνο με όλα τα πρότυπα ανάπτυξης του web.

  199. θα σε εμπιστευτώ σεφ κι ελπίζω να μη τιναχτεί το πι σι στον αέρα και το’χω και μεσιακό με συνεταίρο

  200. Καληνύχτα, καλό κατέβασα και καλή εγκατάσταση. Έχεις email και προσωπικό μου και της λάσπης για απορίες.

    Δεν απάντησες…
    Τελικά θα σε βάλουμε στο κόλπο? … ή θα κατεβείς στο συνδυασμό του Σόμπου?

  201. (έπιασα και το 200 με τη παραπάνω καληνύχτα!!)

  202. μακρυά από τον σόμπο κι ας πέσω και στα νύχια της γκεστάπο

  203. καληνυχτα και απο μενα!

  204. καληνύχτα τζον μπόι

  205. καληνύχτα σεφ

  206. καληνύχτα alexis

  207. Το κούγια μη ξεχάσετε!

  208. το κούγια δε το ξέχασα, το σόμπο ξέχασα να καληνυχτίξω και μαύρο φίδι που μέφαγε

  209. Ααα ο έντιμος, ααα «από τους λίγους καθαρούς που έχουν μείνει», ααα ο ογκόλιθος Ντικ Τρέισι, «Εεεε και τώρα θα ήθελα εεε να μιλήσουμε εεε (μισό να κάνω ματάκια στον Παπαρόπουλο) εεεε για την απόλυση μιας συναδέλφου σας. Σύμφωνα μεεεεε εεεε καταγγελία της εεεε» Παπαρόπουλοσ: «Ρε Ντικ, αυτά δεν είπαμε θα τα πούμε μεταξύ μας;». Τα μεγαλύτερα ντικ που παρακολουθούν τσίχλα-τσίχλα φίου-φίου και ΚΟΥ ΒΕ ΝΤΑ!
    Κρίμα που δεν θεώρησες τιμητικό το sms :PPPPPPPPPPP

    «και αν ήμουν αρκετά φελος θα ήμουν ήδη στο ψηφοδέλτιο του ΠΣ και θα έστελνα sms σε ξανθιές συναδέφισσες του star channel»

    Γκουντ!

    Όνομα δεν λέω, φυλακή δεν πάω!

  210. Όσο για τα δικά μας που είναι και τα σημαντικότερα ώρα που είναι βέβαια τι να πω;

    ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΙ ΕΣΥ ΣΕΞΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΦΑΛΟΚΡΑΤΗΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΟΛΛΗΤΟ ΣΟΥ, Α;

    ευτυχώς που υπάρχει και αυτόσ ο σεφ!!!! ευτυχώς χριστέ μουου!

    Ένα θα σας πω, ξερή λάσπη στον τοίχο ΔΕΝ κολλάει!
    😦😦

  211. σεξιστικό το παραμάγαζο???
    περκέ?

  212. κατ’ αρχάς το ένα δεν έχει να κάνει με το άλλο, σι;

  213. πες τα μου απο την αρχη για να τα καταλαβω γιατι έχω μπερδευτει

  214. το ένα λέει εκλογές έρχουνται, επισκέψεις έρχουνται
    Τι είναι ο Ντικ Τρέισι; Ντιτεκτιβ
    Τι είναι ο Παπαρόπουλοσ; Στελεχόπουλοσ
    Τι είναι τα ντικσ με τισ τσίχλεσ;

  215. το ένα είναι ένα πρόσφατο snapshot

  216. και πάλι δεν το πιάνω

  217. το δεύτερο το είπα για λιγο λασπη :mrgreen:

  218. το μόνο που ένιωσα ήταν πως μου την είπες και προσπαθώ να καταλάβω το γιατι

  219. οκέικ ας πούμε ότι είναι ένα παραληρήμα χωρίς νόημα

  220. μου την είπες ή όχι?

  221. οχιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

  222. εγώ έτσι το κατλαβα ρε γμτ τη πρεσβυωπία μου μεσα

  223. ντέρτι!!! το πρώτο αφορά σκηνικό με τον ΠΣ πρόσφατο!

  224. πραγματικό σκηνικό?

  225. ναι!!! πραγματικό!

  226. το χειρουργείο που σφουγγαρίζεις είναι κανένα από τα κωλομάγαζα που υποψιάζομαι?

  227. σε τέτοιες περιπτώσεις απολύσεων ο ΠΣ συνήθως σφυρίζει κινέζικα

  228. όχι και να στην πω εσένα γι’ αυτό το θέμα! Προς το παρόν, είσαι ο μόνος που ξέρω που δεν κάνει κωλοτούμπεσ έστω και ηλεκτρονικώσ!!! έστω και ως νικνειμ!! Τι με λες τώρα;;;
    Να στην πω κι από πάνω!!!! 😀 Χαζό!

  229. και ήτο από λογοκρισία η απόλυσισ – δεν μας βολεύουν αυτά που λεσ

  230. χαζόοοοοοοοο

  231. τον έχω ζήσει απο πολύ κοντα σε περιπτώσεις απολύσεων και ξέρασα δεν ξέρω και πως σε λένε και σε φωνάζω παπί

  232. και όσο για τα προεκλογικά sms τα θεωρώ και γμω τις ξιφτίλες

  233. αφού το έχεις το κινητό μου πάρε με και πες με γειά σου ρε γιαννάκη το και το και αν σου περισεύει και κανας σταυρός ρίχτο μας…αλλά όχι και ομαδικές αποστολές τζιτζιφιόγκικων sms

  234. να να ένα παπί είπε ο μίμης στη λόλα

  235. ρε ντέρτι, τη μάμησες την ελληνική wordpress και τώρα πας για τη ρωσική; αλήθεια είναι;

  236. ντου στα θερινά ανάκτορα των τσάρων

  237. καλά λες… αλλά το όλον λειτουργεί μέσα σε ένα πλαίσιο ξεφτίλ… αλλά ΑΛΛΑ φταίμε και εμείς που δεν ασχολούμαστε… τεσπα….

  238. το άλλο με τη ΡΗΞΗ το’μαθες?

  239. αλήθεια θα πας στους τσάροι;

  240. ναιιιι το διάβασα😀😀😀😀
    αυτό κυκλοφορεί περίπτερο;;; γιατί δεν το ξερω;;;;

  241. έχω βγάλει ήδη τικετς με αερφλοτ και αμα δε πιστεύεις έλα στο παραμαγαζο το πρωί να με δεις και φοτο

  242. 😆 😆 😆

    για πες για τη ρηξη😉

  243. με ελικόφτερο της σοβιετίας θα κατέβω κόκκινη πλατεία να τρελλάνω τις δίμετρες

  244. (αύριο δεν θα πρλβ να δω γιατί θα δουλεύω από τις 9 το πρωί και τέτοια ώρα δεν θα έχω τελειώσει)

  245. κατα τύχη κοίταξα το γραμματοκιβώτιο και βρήκα μήνυμα που ζητούσαν άδεια να κάνουν κοπι πειστ το ποστ για τους καφετζηδες του σταρμπακς

  246. η ΡΗΞΗ είναι ξαδερφάκι του περιοδικού Αρδην

  247. αριστεροτίμονα οχήματα περιορισμένης κυκλοφορίας και τα δύο

  248. το μόνο που με εντυπωσιάζει είναι ότι ζήτησαν την άδεια… γιατί δεν έχω συνηθίσει σε αβρότητεσ σε τέτοια πράματα!!!

    Τώρα ότι ζήτησαν κείμενο δεν με εντυπωσιάζει ο οποιοσδήποτε σώφρων θα στο ζητούσε… Πόσο μάλλον αυτοί που δεν τους νοιάζει πρφνσ μη και χάσουν διαφήμιση

    Ο τσαγκα από την άλλη που σε κάθε άλλη κουβέντα στο μγζ του λένε έτσι όπως έβγαινα από τα στάρμπακσ με τον καφέ τον γαμάουα στο χέρι…

  249. ναι το κάνω γκουγκλ παράλληλα

  250. ντέρτι, πάω για νάνι, δεν αντέχω

  251. φαντάζεσαι να πήγαινα κι εγώ στο δικό μου μαγαζί (και δεν εννοώ το παραμαγαζο) και να έλεγα το ποίημα με τους καφέδες…και το δίσκο του καφετζή θα έτρωγα στο κεφάλι

  252. όνειρα γλυκά παπι ici
    και έχε το νου σου για τη φωτό με το ελικοφτερο της αεροφλοτ γιατί θα πέσει πολύ γέλιο

  253. θα σκάσουν απο τη ζήλια τους τα άλλα τα ρεμάλια μόλις με δουν ελικοφτεράτο

  254. ε ναι έτσι είναι…😀 γι’ αυτό είναι ωραίες αυτές οι γωνίτσες ici!

    Take care!

    I’ll keep an eye on you😉

  255. […] Ταχυδρόμοοοος […]

Σχολιάστε

 
