Αγαπημένο μου ημερολόγιο – мой дорогой дневник

dsc00955.jpg

 

οι λέξεις ξεραμένες πιά στο στόμα σου μεσ’ το μελάνι βουτηγμένο το μυαλό σου/οι σκέψεις δεν στεριώνουν στα χαλάσματα/ένας αέρας σκονισμένος ο εχθρός σου/πνοή πνιχτή φυσάει και καίει τις ρυτίδες σου/αλύπητα χτυπάει κάθε του ανάσα/μάταια σκάβεις χαρακώματα στον ύπνο σου/οι εφιάλτες σου…είναι τα όνειρά τους

12 Μαρτίου 2006, Καμπούλ Αφγανιστάν

Iggy & the stoogesno fun

 

Απορία της νύχτας : Εχεις ποτέ αναρωτηθεί μήπως η ζωή σου είναι το όνειρο κάποιου άλλου και ζεις μέσα στον ύπνο του;

~ από dirtyjazz στο Μαΐου 13, 2007.

61 Σχόλια to “Αγαπημένο μου ημερολόγιο – мой дорогой дневник”

  1. απορία της νύχτας… ναι αλλά και το αντίστροφο χικ

  2. μήπως κοιμάμαι στο ονειρο κάποιου άλλου ισως?

  3. αν δεν εισαι εφιαλτης, τι σε πειραζει;

    dirty πολλες υπαρξιακες ανυσηχιες βλεπω;

    μη τρως βαρεια το βραδυ!

  4. μήπως βλέπει άλλος το όνειρό μου

    (ισοπεδωτικέ απόκάτω@#$@#$@#(*&)

  5. Απάντηση της μέρας: το ότι στο παράλληλο σύμπαν που ζεις, όλ’ αυτά ήταν όνειρο και πάει, είναι κάπως ..ανακουφιστικό.
    Καλη σου Βδομάδα.

  6. και όταν αυτός ο «άλλος» ξυπνήσει, εγώ τί θα γίνω;

  7. προς το παρόν να γίνεις καλημέρα
    καλή εβδομάδα ντέρτι-σαν

  8. πλησιάζουν τα γενέθλιά μου
    να κάνω το κορόιδο (κοινώς την πάπια) ή να οργανώσω μπλογκοπάρτυ?

  9. define μπλογκοπάρτι

  10. party vs. κάνω το κορόιδο 1-0

  11. κάνω το κορόιδο ξέρω😛 what kind of μπλογκοπάρτη πες😛

  12. αυτό είναι και το μεγάλο ερώτημα…τι είδους πάρτυ????
    έλα μου ντε

  13. τι τραβάει η καρδιά σου, αδερφέ😀

  14. παρα παρα παρα πολυ κλειστο.
    (μη καλεσεις κανενα , ουτε καν εσενα!)

  15. με κάλυψε η τοποθέτηση του κυρίου μούργου

  16. σαφώς! – πιο γαμώ είναι το DO THAT από το εσύ τι θα ήθελες – συνοδεύεται καλύτερα με σοσ μπουργκινιόν ή φαλτσέτα – cute cute cute

  17. το καραισκάκη διατίθεται για πάρτυ γενεθλίων σε θαυμαστές του ριβάλντο?

  18. of course

  19. lets have a party then!!!

  20. μα κατά βάθος συμφωνώ με τον μούργο😦

  21. γιατι δεν τα συνδιαζεις!!!
    ΟΡΓΑΝΩΣΕ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΑΡΤΥ ΣΤΟΥ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ
    ΑΛΛΑ ΜΗ ΤΟ ΠΕΙς ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ
    ΚΑΙ ΣΥ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΜΕΡΑ ΠΗΓΑΙΝΕ
    ΓΙΑ ΒΡΑΔΥΝΟ ΜΠΑΝΙΟ.
    να σου φυγει και αυτο το διλλημα! 🙂

  22. 😆 σωστόοο
    εν τω μεταξύ έχει έρθει η ώρα να σου μεταλαμπαδεύω (τσσσσσσ λέξισ!) ο,τι έμαθα από τον σεφ – βασικά πρέπει να είσαι ήδη top blog

  23. @aa-duck : μπήκα στο Top-1.000.000?

  24. εγώ λέω γύρω στο 25 στα 100

  25. ρε ντερτι , εισαι φιρμα και δεν το ξερεις;
    ετσι οπως το λεει το παπι,
    λαικο προσκυνημα γινεται στο μπλογκ σου !!

  26. μην πούμε και 10ος στους 100, ώρες ώρες…:mrgreen:

  27. και που το δείχνει αυτό?

  28. ρε παπι, γιατι δεν φαινεται στη λιστα;
    πολυ σκοτεινος τυπος ειναι αυτος ο derti!!!!

    να σου πω κατι προστυχο;
    my dashboard–>options–> at Language επιλεγω el (ελληνικα)–>επιλεγω update options.

  29. κάτσε να πάρω μαζι και το manual

  30. έκανα ότι πρόστυχο μου είπες ξεδιάντροπε μούργο

  31. ως Ελλην του εξωτερικού υποθέτω και αυτός

  32. πες του και το άλλο να τον βλέπουν οι μηχανεσ

  33. α όχι δεν ξαναμπλέκω με τέτοια παπί

  34. γιατί όπωε έγραφε και ο θείος μου ο χαράλαμπος στο παρ-μπριζ
    «θηλυκά και μηχαναί
    έχουν πίκραι και χαραί»

  35. 😆 😆 😆

  36. βρε ανίψι του χαράλαμπου τώρα ό,τι ήταν να γραφτεί στη σκονή έχει γραφτεί – πρέπει να σε βλέπουν οι μηχαναί – για να γίνει το ποθητό

  37. μπορείς να γράψεις ένα τέτοιο ποστ, σε παρακαλώ; θηλυκά και μηχαναί μπλα μπλα μπλαμ, βέβαια ίσως σοβαρός βλόγκερ, αλλά θα έχει πλάκα😀

  38. εγώ για πλάκα το ειπα γιατί νωρίτερα διάβαζα εναν μπλογκοκαυγά για τα τοπ λιστς κλπ και ποιός είναι πρώτος και πόιός όχι & λοιπες μαλακίες

  39. αν με ξαναπείς σοβαρό θα κόψουμε και την καλημέρα παπί

  40. ίσως όμως ένα δοκίμιο αλα Κωστή Παπαγηώργη για την σημειολογία της σύγχρονης νταλικας στην Αθηνών-Πατρών να ανέβαζε τις μετοχές μου…τι λες?

  41. αν δεν το ειχες επιλεγμενο τελικα το ελλνικα, οταν κανεις update σε καποια επιλογη πρεπει να κανεις log out και μετα log in για να δουλεψει.

    αντε και στην κορυφη!!!!!

  42. ναι ένα δοκίμιο για τις νταλίκες θα με στείλει up up to the top

  43. α, για τα μηχανακια του ιντερνετ πας οπως πριν αλλα απο τη μπαρα κατω απο τα options, επιλεγεις το privacy και εκει διαλεγεις την πρωτη επιλογη.

    αμαν ρε ντερτι, παντελως ασχετος εισαι, αμαν!!!!!!!!!!!

    πως να ανοιγεις και να κλεινεις το πισι ξερεις ή φωναζεις κανενα να σου το κανει; 😆

    ή μηπως φωναζεις «βαγγελη» σαν τον εξαρχακο;

  44. @aa-duck & μουργος : εκείνο το βράδυ να ξέρετε πως ειλικρινά εκτίμησα τον τρόπο που αντιμετωπίσατε τη στραβωμάρα και την ασχετοσύνη μου
    το ίδιο ισχύει φυσικά και για τον σεφ

  45. αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    1):mrgreen: ντέρτι το παίρνω πίσω! Καλό αυτό με τον Παπαγιώργη – χαχαχαχαχαχαχα

    2) χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

  46. ντέρτι, να τα αφήσεις αυτά και να αρχίσεις το δοκίμιο με τασ νταλίκασ που ντελαπαρίζουσι

  47. @aa-duck : και μάλλον σου χρωστάω και έναν κουβά μπλάνκο για το νυχτερινό μερεμέτισμα της κουβέντας μας

  48. να είναι όμως που νιώθω λίγο βούρλακας που εσείς με ξέρετε και εγώ πάλι όχι

  49. εγω παντως -και ελπιζω να μη σε πειραξει αυτο- ουτε πριν σε ηξερα.

    οποτε καμμια διαφορα😉

    αλλωστε και εγω εχω δημοσιευσει προσφατη φωτο μου σε ποστ μου-και αυτο μονο εγω το εχω κανει- στο «ναι, εγω ειμαι στη φωτο…μπλα μπλα…»
    βαριεμαι να το κανω λινκ τωρα.

  50. ε εγώ δεν είμαι τίπουτισ για να με μάθεις😛 χειρουργεία σκουπίζω😛 κάνω και κανένα πα πα πα για να περνάει η ώρα, ,καμιά φορά βλέπω Παρά Πέντε (αχμ), με αρέσουν τα ρετρό, ο Σάββασ στο Μοναστηράκι, ο Τόνισ Μπονάνοσ, μια μέρα θέλω να πάω στο Τζακ Ντάνιελς στο Τενεσί και σε συναυλία του Ρόμπι Γουίλιαμς. Μι εντ μάι μόνκι. Αυτά για το αγαπημένο μου θέμα: Εμένα. Συμπυκνωμένη γνώση. Τώρα γνωριστήκαμε. :mrgreen:

  51. anyway…τώρα που το καλοσκέφτομαι είναι η πρώτη φορά που ήρθατε για κουβέντα στο παραμάγαζο και ακόμη δεν σας έχω τρατάρει κατιτις

  52. ρε μούργο ίδιος ο χρυσοχοίδης είσαι…φτού σου ρε ομορφόπαιδο

  53. ασε ρε παπί ο ίδιος ο Ρόμπι μου έχει παραπονεθεί τόσες και τόσες φορές ότι δεν έχεις πάει ούτε μιά φορά να τον δείς παρά τα παρακάλια του

  54. αν ειναι να αρχισει το δουλεμα και εδω ,παρακαλω να σβησεις τα σχολια μου με τις οδηγιες μου , που θα φαινεσαι ψηλα στα τοπ και να τα ξεχασεις παραυτα.
    αρκετο δουλεμα εφαγα στο ποστ μου! 👿

  55. στο πάτα κιούτα στήνω ειδικό post-κέρασμα τραγουδάκια για το καλως ήλθατε

  56. έλα ρε τζόρτζ στον αποπάνω οροφο έχει τραγουδάκι

  57. αντε ρε να σας πω και ενα τελευταιο κολπακι.
    λειπει ο σεφ και κανω τον ειδικο.
    γουσταρω!!!! 😆

    λοιπον παπι και ντερτι οταν κανετε ποστ να βαζετε κατω δεξια στο πεδιο Post slug ενα τιτλο του ποστ στα λατινικα, οχι στα ελληνικα.
    ετσι καθε ποστ δεν θα ειναι αυτο το μακρυναρι που βλεπετε πανω στη σελιδα.

  58. μιχάλη δεν το λένε τον χρυσοχοΐδη καλέ;
    με τον ρόμπι είμαστε soul mates, έχουμε γεννηθεί με δύο μέρες διαφορά, τον περνάω 48 ώρες, αλληλογραφούμε συχνά, αποκλείεται να έχει παραπονεθεί!

  59. αν ειναι σαν το προηγουμενο τραγουδι, μετα χαρας🙂

  60. Computer repair Charlotte

  61. Your website is regarded as one of the most influential information sites within this vertical. Nearly every article that you choose to create is gold. Your way with words is eloquent, stimulative,and rather interesting.

Σχολιάστε

 
